Brelok lodzik - brelok w kształcie loda

Breloczek, na który natrafiłam niedawno przeglądając eBaya koniecznie musiał się znaleźć na moim blogu. Pomimo tego, że już dość długo się nie odezwałam widzę, że wciąż dużo dziewczyn czyta moje wypociny. Dlatego właśnie postanowiłam zamieścić troszkę nowych newsów i zregenerować troszkę mojego bloga. W końcu nie po to pisałam wcześniej tak wiele, aby nagle zniknąć i żeby mój kochany blog poszedł z dymem czasu :-)

Ten wpis to jak w tytule przedstawienie supersmacznego, apetycznego i zarazem niedrogiego gadżetu do Waszych: torebek, kluczy czy elementów odzieży - brelok lodzik.

A oto on.


Nie wiem czy to chiński wymysł, ale ktokolwiek na to wpadł był niezwykle precyzyjny w rozmieszczaniu owocowych kuleczek na lodzie, w ugryzieniu loda tak, żeby wyglądało realistycznie a dodatkowo skubaniec zasymulował wyciekający soczek z loda. 

Jak patrząc na to można nie zgłodnieć? :) Może to jest jakaś podpucha dla niejadków?

Oczywiście jeśli już czytaliście moje posty to wiecie, że każdy z prezentowanych przedmiotów u mnie na blogu to pewna wysyłka do Polski oraz przesyłka darmowa. Wcześniej zostałam upomniana, że nie podaję linków do aukcji. Moich Kochani, to dlatego, że nie chcę aby ktokolwiek pomyślał, że próbuję Wam coś sprzedawać czy mam podpisane jakieś umowy ze sprzedawcami, jeśli jednak chcecie linki to będę je podawać.

Pamiętajcie również, że aukcje eBay jak i aukcje Allegro to nie jest coś wiecznego i trzeba się liczyć z tym, że ten link może po jakimś czasie już nie działać.

Link: http://www.ebay.com/itm/FREE-Super-Simulation-Ice-cream-Cream-cake-Key-ring-Chains-Straps-Pendant-105mm-/190901314128

Za takie cudeńko damy 2,58 dolara, co wynosi około 8,50zł, dodatkowo sprzedający zapewnia nas, że gdy kupimy 10 sztuk to jedna będzie gratis.

Wielkość breloka: 10,5cm

Muszę Was od razu ostrzec, że teraz przed świętami paczki mogą naprawdę długo dochodzić.

Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz