Czerwone szelki Znaczenie || Dowiedz się o co chodzi

Mam dla Was znów posta, który powstał w mojej głowie jako konieczność napisania czegoś czego szukacie u mnie na blogu a czego jeszcze nie było. Trafiacie do mnie na pytanie: "czerwone szelki znaczenie" niestety jednak nie mam posta, który tego dotyczy - aż do teraz.

Żeby Was dłużej nie trzymać w niepewności napiszę, że czerwone szelki to noszą maklerzy na giełdzie ale i ludzi wyznający kult anarchii czyli totalnego braku jakichkolwiek zasad i nie ma lidera. Niektórzy skini też noszą czerwone szelki i wtedy jak znalazłam info oznacza to "przelanie krwi podczas walki".


Obecnie jeśli ubierzecie czerwone szelki i normalny dzienny strój to nikt Was nie powinien skojarzyć z którymkolwiek z tych tych grup ludzi ponieważ czerwone szelki to tylko element stroju a nie typowe znaczenie. Ja osobiście na wiosnę mam ochotę kupić szelki w kilku kolorach bez patrzenia na jakieś znaczenia.

2 komentarze:

  1. dzięki za komentarz na blogu liczę na dalsze odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwone szelki to poprostu typowy element stroju punkow który raczej nie ma glebszego znaczenia.. Pisanie ze to oznacza krew przelana w walce jezeli skin zalozy takie szelki to glupota. Duzo jest takich rzeczy w internecie ale nie trzeba w to wierzyć.

    OdpowiedzUsuń