Tatuaże wzory || Coś dla Aniołka i Diablicy

Oglądając teledysk Maroon5 wpadłam na pomysł, że muszę napisać o tatuażach.

Są one bezwzględnym elementem naszego wyglądu, urody oraz charakteru. Adam Levine wokalista, frontman oraz gitarzysta zespołu Maroon 5 ma liczne tatuaże, które podobają się fankom z całego świata a także pięknej modelce z Victoria's Secret, która jest jego wybranką serca.

Przygotowałam dla Was wzory tatuaży znalezione w sieci: mamy gwiazdy, motyle, smoki, diabły i anioły - w innych poście znajdę jakieś inne wzory a tutaj skupię się na tych - polecam zobaczyć, bo warto :)
A dla fanek Maroon5 i Adama Levine fotka poniżej - co Wy na jego tatuaże?



Z tej okazji i ja chciałam Wam przedstawić różne wzory tatuaży, które mam nadzieję wpadną Wam w gusta i pomogą w wyborze tego własnego tatuażu w przyszłości.

Wzory bywają różne, mogą być to kolorowe grafiki lub czarne, mogą być w formie obrazu lub tylko symbolu i to od naszego charakteru powinno zależeć to co wybierzemy.

Mogą być to dla przykładu gwiazdy


Innym razem są to skrzydlate, mistyczne zwierzęta i postacie...



dla bardziej kobiecych kobietek mamy także motylki



Jak to wygląda w realu?











Natomiast tak prezentują się gwiazdy...









tutaj mamy wszystkim znane smoki!







Sprawdźmy jak będzie wyglądał Anioł...










dla porównania diabeł...














Który wybieracie? :D

Obiecuję zrobić niedługo część drugą z innymi motywami. Jeśli wybrałyście, któryś z nich dla siebie dajcie znać będzie mi bardzo miło :)

Jeśli to dla Was za mało zapraszam do CZĘŚCI II

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz