Sukienki dla puszystych || Robimy rozeznanie po sklepach


Witam serdecznie w moim poście. Ja osobiście jestem chudzielcem raczej ale mam znajome, które mają problemy bo nie mogą znaleźć na siebie odpowiednie ubrania bo są albo za małe albo wyglądają jak u starszej Pani.

Po głupim trendzie Twiggy, która ważyła 40,5kg przy 169cm wzrostu nadal cały czas jesteśmy w tym miejscu gdzie szczupłość jest czymś co koniecznie musimy posiąść. W filmie dokumentalnym na YouTube pod tytułem: "Skinny Kids" możemy się dowiedzieć, że w UK już 7 letnie dzieci wyglądając normalnie zaczynają się odchudzać. Świat totalnie powariował i zapomniał o tym, że kobieta to nie manekin, który musi być szczupły, żeby zużyć jak najmniej materiału - człowiek to maszyna, która musi działać. 

Na szczęście są miejsca na świecie, które nie uznają wystających kości za coś pożądanego, jednak w niektórych miejscach przesadzają w drugą stronę. Jakiś czas temu natknęłam się na reportaż na temat jakiejś wioski z Afryki, gdzie małe dziewczynki były karmione non stop aby przytyć jak najbardziej. Nawet o ile nie mogły już jeść i coś wypluły to musiały to samo zjeść. Mam nadzieję, że jestem na tyle młoda, że doczekam czasu kiedy zniknie mi z ulicy anoreksja, silikon i te wstrętne ściskające gacie, które trzeba sobie zakładać pod szyję. Póki co jednak żyjemy w świecie ciągłej walki z mediami, więc mam dla większych Pań zestawienie tego co obecnie fajnego można kupić w dziale sukienek. Co możemy dostać i w jakiej cenie.

Po pierwsze nie zrozumcie mnie źle, bo wszyscy mają swoje rozumienie słowa puszysty u mnie puszystość się zaczyna na poziomie rozmiaru 44, ale też wiem że niektórzy 42 nazywają już dużym rozmiarem więc od 42 będę szukać i zestawiać Wam sukieneczki. 

Przyjrzyjmy się najpierw rozmiarom ubrań


Mam taką tabelkę, która wygląda dość przyzwoicie dlatego poszukamy do rozmiaru 52. Choć 116cm w biuście to patrząc po moich ciotkach nie jest jakoś strasznie dużo.

Spójrzmy najpierw na Allegro, bo to wielka baza niedrogich ubrań w modnych fasonach.

Natrafiłam tutaj na aukcję bardzo fajnej koktajlowej czarnej kiecki.



Sukienka występuje w rozmiarach do 48 i kosztuje zaledwie 119zł. Na ta tak modny fason to jest to całkiem dobra cena. Rozmiary jednak jak widać różnią się troszkę od naszej tabeli. Pani o wymiarach 110 w biuście i 110 w biodrach u Figl'a miałaby rozmiar 48 a w naszej tabeli 46/48 więc musimy pamiętać, aby się zawsze dobrze pomierzyć - sam rozmiar za dużo o nas nie powie. Tym bardziej jak ciuszki zamiast zaczynać się od S zaczynają się od XS (co już się raczej przyjęło) a niektóre nawet od XXS (jak np. Terranova).

Kolejna propozycja jest prawdziwie sexy i możemy ją znaleźć na Allegro nie tylko w czerwieni, ale także w niebieskim i fiolecie i ciemno-szarym kolorku.


Taka sukienka jest robiona do rozmiaru 44. w czym za 44 uznają tutaj wymiary:

105 w biuście
92   w talii
110 w biodrach

Sukieneczka taka kosztuje 109,99 już z przesyłką a materiał z jakiego jest wykonana to podobno wysokojakościowa satyna z domieszką lycry i fajnie. Czasem denerwuje mnie, że coś szyją na takie idealnie proporcje ciała, że biust tylko 5cm mniej niż biodra a najlepiej tyle samo + świetle wcięcie w talii - no przecież nie każda kobieta taka jest... nawet nie wiem czy większość taka nie jest, po prostu lycra musi być.

Kolejny Figl, który nie zawiódł swoim designem, sukieneczka jest urzekająca. Szkoda tylko, że same chude laski z silikonem je reklamują...


Taka sukieneczka tak samo jak poprzedni Figl sięga do rozmiaru 48. Za takie cudeńko zapłacimy tylko 89zł. Występuje też opcja w czerni oraz burgundzie. To jest oczywiście zwykły poliester, ale prezentuje się ciekawie. Do tego na przykład jakieś świecące szpilki i jest pięknie :)

Dobra.. wszytko jest do 48, a co z 50 i 52?

Znów jakaś chuda babka z silikonem reklamuje sukienkę 50 co jest według mnie troszkę bezsensowne tak samo jak ja szukam stanika w rozmiarze 65C a pokazują mi balony na co najmniej 65K i ja mam wiedzieć czy taki krój stanika będzie pasował na moje małe UU.

Kolejna sukienka jest naprawdę fajna, eksponuje biust więc świetnie nadaje się do Pań o kształtach gruszki.


Ktoś jej chyba wyjął żebra do zdjęcia ale cóż.. takie cacko w rozmiarze 50 także dostaniemy. Za pięćdziesiątkę uważają tutaj wymiary:

biust: 114 -118
talia: 96 - 100
biodra: 118 - 122

Cena sukienki to 111zł już z przesyłką.


Kolejna sukieneczka jest dostępna w rozmiarach od 40 do 50. Sukieneczka może być nasza za 94,50zł już z przesyłką. Ma świetny dekolt, odcięcie przy talii, które wyszczupla biodra - jak dla mnie bomba.

OK, więc co dla Pań w rozmiarze 52? Ależ moje drogie i na Was znalazłam fajną kieckę.



Świetna jest ta sukienka. Póki co to jest aukcja w cenie 50zł ale nawet za 200zł byłaby warta tego co daje swoim pięknym obliczem. Taka sukienka uczyni każdą kobietę piękną. Kolejna kiecka jest już za 231zł z przesyłką, ale też jest niczego sobie. Przypomina mi klimaty salsy.. już widzę jakby fajnie w takiej kiecce wywijać bioderkami - a tu chude bioderka do salsy to nic ciekawego... i występuje w wielu kolorach! :-)










Cieszę się niezmiernie, że tak szybko znalazłam fajne kiecki dla puszystych Pań, to znaczy że sprzedawcy są coraz bardziej świadomi o tym, że większe Panie też chcą być sexy!


Zobacz też nowy wpis o sukienkach dla puszystych nastolatek w poście:
http://motylekczerwony.blogspot.com/2013/06/sukienka-na-bal-gimnazjalny-dla.html

9 komentarzy:

  1. interesuje mnie ta jeżynowa z ostatniego prezentowanego fasonu gdzie mogę ją kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Post był dość dawno temu i obecnie tego koloru już nie ma. Z tego co widzę to jest turkus (http://allegro.pl/elegancka-sukienka-turkusowy-rozm-52-wysylka-w-24h-i3158118081.html), ecru (http://allegro.pl/elegancka-sukienka-kolory-rozmiar-52-i3158134404.html), bordowy (http://allegro.pl/elegancka-sukienka-bordowa-rozm-52-wysylka-w-24h-i3137450345.html) oraz granatowy (http://allegro.pl/elegancka-sukienka-granatowa-roz-52-wysylka-w-24h-i3147368825.html) ale polecam napisać, do któregoś ze sprzedawców i się spytać i kolor, możliwe że nadal jest na stanie a póki co nie widać na aukcji. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. czy mozna je jeszcze znaleźć ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam jest możliwość kupna jeszcze gdzieś tej sukienki z ostatniego prezentowanego fasonu ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ! Bardzo mi się podoba ta sukienka ale nie mogę jej nigdzie znalezdz. Czy moglabys mi podac adres sprzedawcy? Będę wdzieczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie kupie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie kupie 8 od dołu sukienke?

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam proszę sprawdzać datę postu :) jest on ze stycznia, także te sukienki są już niedostępne. Spróbuję w niedługim czasie zrobić zestawienie takich sukienek :) Pozdrawiam. Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie są te sukienki - a wogóle dla kogo. Dla starszych pań rozmiar normalny zaczyna się od 50 - 60 czy nikt o tym nie wie że takie spracowane kobiety też są i żyją?

    OdpowiedzUsuń