Dzika moda z eBaya


Wiecie, że bardzo lubię pokazywać Wam ciekawe rzeczy jakie znalazłam na eBayu, tym razem też znalazłam coś ciekawego i nietypowego. Tym razem będzie to torebka , na pewno nietuzinkowa, dzika i wyzwalająca różne emocje. 

Ja osobiście nie kupiłabym takiej torebki nawet za 1 grosza, bo po prostu nigdy bym z niej nie skorzystała. Zdaje mi się, że to bardziej opcja dla małych dziewczynek - patrząc jednak na to co się dzieje w LA czy New Jersay mam wrażenie, że nie tylko młodziutkie dziewczynki piszczałyby na widok takiej torebeczki. Jakkolwiek się na to upatrujecie to ciekawa jestem Waszych wypowiedzi. A może widziałyście taką torebkę u już na pewno dorosłej kobietki?





Torebka jak dla mnie wygląda dość realistycznie dlatego nawet troszkę dziwnie patrzeć na to rozcięcie u góry. Nie wiem mam takie wrażenie, że im bardziej realistycznie wyglądające zwierzątko-torebka tym troszkę bardziej nieswojo bym się czuła mają coś takiego na ramieniu a tym bardziej wyciągając coś lub wkładając do środka.

Piesek wygląda bardzo słodko i milutko, dlatego nawet jak komuś nie przypadnie jako torebka, to może odciąć rączki torebki i położyć takiego pieska jako maskotkę.

Dla zainteresowanych torebka jest w cenie 5 dolarów czyli około 18zł. Jest tylko jedna taka torebeczka a aukcja kończy się za 4 dni, czyli w sobotę (15 czerwca 2013).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz