Promocja na koszule TOMMY HILFIGER - Prezent na Dzień Ojca

Mój przewspaniały jeden ze środków komunikacji z najnowszymi trendami i źródło świetnych deal'ów - eBay postanowił wyjść z inicjatywą i dać małą wskazówkę wszystkim tym kochającym córeczką co kupić tacie na Dzień Ojca, który czeka nas pod koniec czerwca.

eBay wprowadził zniżki na koszule Tommy Hilfiger.


Dla tych wszystkich Pań, które twierdzą, że może nie do końca wiedzą czy koszula to dobry pomysł i nie wiedzą jaki rozmiar kupić eBay podpowiada dalej...

Może wtedy coś luźniejszego?

40% zniżki na fajne i modne sportowe dodatki to niezła gratka, ale co jeśli tata woli siedzieć na kanapie niż spędzać ranki wstając z pianiem koguta aby biegać?

Może w takim razie coś bez użycia czego większość mężczyzn nie wyobraża sobie iść do pracy?


Nie wiem jak Wasi ojcowie, ale mój zawsze dba oto aby nie zarastać i iść ogolonym do pracy, więc coś z tych tutaj przedmiotów to całkiem dobry pomysł na prezent dla akurat mojego taty, ale co jeśli Wasi ojcowie nie golą się sami a zapuszczają zarost i podcinają u fryzjera/stylisty?

To może w takim razie iść troszkę na bogato, troszkę gustownie a z pewnością elegancko?


Ja akurat już zakupiłam tacie zegarek jakiś czas temu, więc chyba jednak skupię się na przyborach do golenia, albo na czymś do ćwiczeń, bo mój tata od pewnego czasu ćwiczy na domowej siłowni.

A Wy dziewczęta co macie zamiar sprezentować tatom na ich dzień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz