Sandały Gladiatorki | Kilka ciekawych pomysłów

Przyszło już chyba prawdziwe lato, jeszcze kilka dni a będziemy mogli śledzić temperaturę wody, kupować stroje kąpielowe oraz rezerwować leżaki na plaży. Wielu z moich znajomych już przy pierwszych dniach pięknej pogody zaczęło się pojawiać na plaży. Chyba wszystkie matki małych bobasków, bo przecież to świetna zabawa pobawić się w gorącym i w miarę czystym piasku plażowym.

Ja jednak zaczęłam myśleć o tym jakie mam buty na letni sezon. Jedni mogliby stwierdzić, że w sumie baleriny to dobry pomysł, ale według mnie przy temperaturze powyżej 25 stopni Celsjusza to baleriny nie stanowią dobrego rozwiązania. Gdy jest tak ciepło nogi muszą oddychać, a ja nie cierpię jak przegrzewają mi się stopy i puchną. Stąd też pomysł na poszukiwanie ciekawych sandałków. Od pewnego czasu jestem po prostu fanką gladiatorek, jeszcze zanim wiedziałam, że się tak nazywają. Mam jedną parę, superwygodnych, cielistych gladiatorek z gumką, ale już zaczynają wyglądać mało estetycznie, stąd moje poszukiwania w sieci.

Oczywiście o ile czytałyśmy moje jakiekolwiek poprzednie posty to wiecie, że pierwsze swoje kroki nie kieruje do sklepów (choć ostatnio często bywam w Deichmannie, bo mam 5minut powolnym krokiem z domu), ale do portalu zakupowego eBay. 

Poniżej przedstawiam Wam ciekawe gladiatorki, które znalazłam od ceny 40 do 80zł. Może Wam też coś przypadnie do gustu :-)








Jest dużo ciekawych obniżek, ale szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak długo będą te promocje trwały także o ile się coś Wam podoba to radzę szybko sprawdzić.

Myślę, że do końca maja 2014 na pewno będą a czy dalej to nie wiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz