Ćwiczenia na pośladki


Dzisiejszy wpis moje Kochane jest z deczko inny niż na ogół, ponieważ na moim blogu nigdy nie było ćwiczeń, ale skoro ciepło się robi, to w końcu trzeba zabrać się za bardziej galaretowate części ciała. Zimą nasza pupa jest zasłonięta przez sweterki, kurteczki czy Bóg wie co jeszcze ale latem niestety już się tak nie zasłonimy. No a nasza pupa latem jak nie, w krótkich spodenkach, to w obcisłej spódnicy. No a co z plażą? Dobra... każda z nas ma różne kompleksy - ale dziś o pupie :-)

Jak dla mnie pośladki to największy atut kobiety obok ładnych, zadbanych włosów. Właśnie dlatego znalazłam dla Was kilka ciekawych info z sieci i mam nadzieję, że nasze pupy na tym skorzystają.

Na sam początek może taka ilustracja jak w 15-minutowym treningu dać wycisk naszym pupom, aby oczywiście wyglądały bardziej seksownie.

Dla tych, którzy nie posiadają ani ławeczki, ani sztangi ani nic z tych rzeczy - trenerzy mówią, że przysiady to świetna sprawa. Dodatkowo chodzenie po schodach może upiększyć nasze pośladki.

Osobiście ja (jak nie mam lenia) to wykonuję ćwiczenia podobne jak z wideo poniżej. Polecam to wideo, bo babeczka wszystko fajnie tłumaczy, jest mega sympatyczna i widać po niej że dobrze jej służy ten trening :-)



Ogólnie myślałam, że moja pupa trzyma fason, ale jak zobaczyłam jak wygląda pupa po takich ćwiczeniach to poczułam lekką zazdrość. Wiadomo jednak, że nie wolno przesadzać i się martwić wszystkim dookoła i żywić się kompleksami ale trzeba też się za siebie zabrać wtedy kiedy trzeba.

Jeśli to Was nie przekonało to jeszcze kilka opcji.


Ćwiczenie to polega na tym, żeby prostą dłonią dotknąć palców stopy w również wyprostowanej nodze z równoczesnym odchyleniem drugiej nogi do tyłu. Dodatkowo mogą na tym zyskać uda oraz łydki a nawet w pewnej mierze brzuch.


Podnoszenie kolanek do brzucha. Niby taka prosta czynność jednak na tym ćwiczeniu zyska nasza pupa, brzuch oraz uda. 

A takie ćwiczenie ja wykonuję w domu. Na początku nic nie będziecie czuć, ale potem tak pupa się będzie dawała we znaki... z resztą brzuch też jeśli macie brzuszek nie w formie.

Cokolwiek byście nie wybrały z tego zestawu to i tak wyjdzie na dobre waszej pupie więc życzę Wam wytrwałości (czego mi brakuje czasem) oraz samozaparcia i siły fizycznej również.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz