Piękna Kobieta część 1


Moje drogie Panie, oglądając serię The Price of Beauty (Cena Piękna) postanowiłam stworzyć też taką serię kobiet jednak w formie fotografii z Internetu. Polecam serdecznie tę serię, nawet jeśli komuś nie przypadła do gustu Jessica Simpson, która gra tam pierwsze skrzypce jako prowadząca dziennik kobiet. Co mnie urzekło w tej serii to to, że nie ma tak naprawdę jednego oblicza piękna kobiety i Panie z różnych stron świata uznają za piękne naprawdę różne elementy kobiecości. Często zdarzało się, że to co odpychające dla innych Pań i uznawane jako wada okazywało się zaletą i atutem u innych Pań.

Po obejrzeniu tej serii w każdej kobiecie powinno zrodzić się pytanie, czy faktycznie to do czego tak dąży, ten wymarzony ideał to jest to za czym warto iść? Czy warto wydawać tak wiele pieniędzy, tak cierpieć i tak poświęcać swój cenny czas? Polecam Wam wszystkim obejrzenie serii The Price of Beauty i zapraszam do mojej galerii.

Co chciałabym tu pokazać to kilka zdjęć kobiet na każdą serię oraz uzasadnić co w tej kobiecie jest piękne. Zachęcam do komentowania i rozmowy :-)

Pierwsza Pani
________________
 
Dlaczego ją wybrałam? Czuję, że bije od niej taka troskliwość w oczach, może to dom, może to dzieci a może chęć zapewnienia lepszego jutra. Pomimo tego, że kobiety z plemień afrykańskich nie malują się na ogół posiadają  bardzo promienną i zdrową cerę. Jak widzicie moje Panie, nie trzeba nakładać na siebie pudru aby zakryć wszystko co się da, nawet jeśli w telewizji mówią Wam coś innego. Ta kobieta zamiast na malowanie twarzy stawia na piękne barwne ubrania, które sprawiają, że wygląda jakby świętowała życie cały rok.

Druga Pani
____________

Dlaczego ją wybrałam? Widać po niej spokój i pomimo już zaawansowanego wieku ta Pani wciąż w oczach ma coś co mogę opisać jako mieszankę nadziei, zaciekawienia i mądrości życiowej. Kobiety w wieku, w którym już zmarszczek nie da się ukryć powinny pamiętać, że zmarszczki to nie krzywda dla ciała ale oznaka tego jacy byliśmy i jaki mamy charakter. Wiele razy powtarzałam, że starsza kobieta bez zmarszczek jest jak kobieta bez duszy, kobieta, która nigdy się nie cieszyła, nie smuciła, nie gniewała - manekin. Ja osobiście nie mam nic do moich kurzych łapek od uśmiechania i nie mam zamiaru przestać się uśmiechać nadal.

Trzecia Pani
____________

Dlaczego ją wybrałam? Pierwsze co się rzuca w oczy w tej Pani to wspaniały, promienny uśmiech, który nie tylko nam mówi, że dba o uśmiech i ma dobrego stomatologa ale też to że szczerze kocha życie. Najwięksi specjaliści od mowy ciała, mówią, że człowiek nie uśmiecha się ustami lecz oczami. Rozumiemy to po tym, że mrużymy oczy a po zewnętrznej stronie oka pojawiają się zmarszczki. Druga rzecz, która mnie urzekła w tej Pani to włosy ponieważ oglądałabym kiedyś cały dokument o tym, że duża ilość kobiet ze społeczeństwa mulatów oraz afroamerykanów jest bardzo znieczula na punkcie swoich włosów i uznaje swoje naturalne kręcone włosy jako największe zło jakie je spotkało. Nie chciałam wierzyć w to co widziałam, jednak kobiety te stosowały nawet nieprzebadane i nieznane środki tylko po to aby prostować włosy na jak najdłużej jak się tylko da, więc za każdym razem jak widzę taką Panią w kręconych włosach w sposób w jaki zakręciłaby je ich natura to w duchu jestem z niej dumna, że nie dała się takiemu trendowi i że akceptuje to co dał jej los.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz