Bransoletki z czaszkami


Mam dla Was kolejny gadżet. Tym razem jest to coś dla fanów czaszek, emo, glam rocka i tym podobnych tematów. Jakiś czas temu modne były leginsy lub rajstopki z czaszkami, tym razem ja przychodzę do Was  z bransoletką wyglądająca na pierwszy rzut oka jak Shamballa jednak nie mamy tu kryształków tylko czaszki w różnych kolorach.

Jest to biżuteria uni-sex czyli zarówno dla Pań jak i dla Panów. Świetnie na pewno będzie wyglądać do glanów, ale także do koszulek t-shirtowych z napisami. O ile temat jest mroczny to jak dla mnie wersje kolorystyczne jakie możemy tutaj dostać jakby zwiększają grupę odbiorczą tego cudeńka.

Jak mnie znacie to wyszukałam to na eBay i jest w opcji dostawy do Polski oraz z darmową wysyłką a sama bransoletka kosztuje $2 czyli około 7zł.











Czaszki są wydrążone jakby nożem przez to całość wygląda jak jakiś element magii Voo Doo. Świetnie to się prezentuje z czarną muliną. Te bąble na końcach tak sobie pasują, ale jeśli komuś się to nie podoba to można je zdjąć i też będzie OK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz