Koszulki t-shirt na wiosnę 2013



Wiosna jest za gdyńskim oknem więc postanowiłam poszperać w sieci co możecie fajnego znaleźć w dziale t-shirtów. Ja osobiście jeszcze z 3 lata temu nie cierpiałam koszulek t-shirtowych, bo kojarzyły mi się tylko ze strojem na WF oraz z czymś co jest po prostu aseksualne i z czymś w czym wyglądamy jak w worku. Czasy się jednak zmieniły i t-shirty mają różne kroje, długości, kolory, zdobienia i tak dalej - po prostu t-shirty są teraz tak różne jak różne są ludzkie osobowości. Od czasu mojego nielubienia do czasu obecnego kiedy je uwielbiam nazbierałam około 15-20 t-shirtów i jest to number one moich zakupowych łowów. 

Rok temu byłam w Irlandii i zakochałam się w sklepie Pennie's który o ile wymawiany sprawia wiele śmiechu to zakupowo jest to raj na ziemi dla t-shirt'owców. Najfajniejsze koszulki jakie widziałam za 3 euro jedna w krojach, które nie mogą źle leżeć na kobiecie - no chyba, że ma ogromny biust, jednak bawełna jest rozciągliwa dlatego też myślę, że większość Pań znajdzie coś dla siebie. Koszulki, które doceniają nasze korzonki i nie odkrywając brzucha leżą jak druga skóra  a nie jak worek. To był właśnie mój problem - jestem raczej chudzielec i dlatego większość z moich koszulek z dawnych czasów były albo za krótkie albo zbyt workowate - jednym słowem tragedia. Koszulkie z Pennie's są idealne. Obecnie strasznie napaliłam się aby odwiedzić Anglię oraz Szkocję więc pewno upoluję jakiegoś Primarka (tam podobno są podobne koszulki).

Na wiosnę 2013 koszulki t-shirt moje drogie Panie nie zmieniają się znacznie. Wracają znów paski w stylu marynarskim.



Zarówno w wersji męskiej jak i damskiej, do tego teraz modne bransoletki rzemykowe z kotwiczkami i medalikami.

Powracają znów neonowe kolory oraz duże napisy.










Duże animowane wzory jak powyżej są hot i jak mówi znana paryska modelka bardzo fajnie gdy Panie łączą bransoletki z perłami z t-shirtem i balerinami. Ja już tak próbowałam łaczyć i wygląda to całkiem fajnie i na luzie więc polecam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz