Bransoletka z pieskiem


Przedstawiam Wam dziś kolejny gadżecik lub dodatek, który odróżni Was nieco od wszystkich innych Panien na ulicach Waszego miasta. Dzisiaj będzie to coś bardzie uroczego i dziewczęcego niż szalonego z elementami plastiku jak to często się zdarza. Ja osobiście jak widzę wszystkie dodatki do ubrań, biżuterię czy gadżety z Hello Kitty to już czuję takie znudzenie. Nie mam nic do tego trendu - ani na plus ani na minus - ale myślę, że to już przemiło i o ile koty są fajne to może czas na coś nowego?

Ja jestem z tych osób co woli koty niż psy - tym bardziej, że około roku tomu prawie dorwał moją nogę jakiś wielki pies - pomimo tego,że nic nie robiłam a tylko przechodziłam obok. Tutaj apel do właścicieli psów, jak wiecie, że pies ma skłonności aby za nim się pchać do kostek innych ludzi to nie chodźcie z nim sobie po środku chodnika bez kagańca! Nie wiem jak ta babka musiała być niewtajemniczona w życie i zachowanie swojego psa jednak przez jej fail ja obecnie boję się psów - czego wcześniej nie było.

Wracając do miłych tematów chcę Wam przedstawić słodką srebrzystą bransoletkę z pieskiem, która doda Wam troszkę elegancki a na pewno dużo uroku.


Taki piesio może być nasz za jedyne $1 czyli około 3,30zł. Takie pies na pewno nie ugryzie :-)

Osobiście wcześniej obawiałam się tego, że takie bransoletki strasznie utrudniają prace przy komputerze, a najbardziej pisanie, jednak niedawno (coś koło 2 tygodni temu) przyszła moja bransoletka w takim samym stylu, tyle że z serduszkiem i w niczym noszenie jej nie przeszkadza.

Rozmiar pieska to 2,0 cm x 1,5 cm
Bransoletka ma 18cm + kilka cm które można sobie dodać z łańcuszka.
Gdzie to dostać? Oczywiście jak możecie się domyślić po moich wcześniejszych wpisach - na eBayu.com w wersji co.uk nie wykluczone, ze też są, ponieważ te cudeńko ma wielu sprzedawców.

Bardzo fajnie wyglądałaby taka bransoletka do  luźnej koszulki polo z krótkich rękawkiem. Polecam nie tylko wielbicielom szczekających czworonogów, ale wszystkim kobietkom, które chcą wyglądać słodko i dziewczęco i wyróżniać się na tle innych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz