Wiosenne Kopertówki


Od jakiegoś czasu chodzą mi po głowie kolorowe kopertówki. Nie wiem jak u Was ale w Gdyni dziś było całkiem fajnie po południu, jadąc autobusem aż czasami musiałam zamykać oczy tak mocno słoneczko dawało się we znaki. Na krzakach już kilka dni temu zaczęły się pojawiać pierwsze pączki z liśćmi a ptaki słychać coraz głośniej. Właśnie dlatego stwierdziłam, że trzeba przygotować swoje adidaski a buty śniegowe w końcu odstawić dalej do szafy. Może to jeszcze na czas na beleriny (choć już widziałam babeczki w balerinkach) to można już myśleć o zwiększeniu ilości koloru w naszych kreacjach.

Właśnie dlatego kopertówki - wszystko co raczej regularnych kształtów - tam się zmieści. Kopertówki mają taki kształt, że łatwo z nimi się przemieszczać po pociągu czy autobusie bez walenia obcych ludzi po głowach. Tak moje drogie Panie.. w Gdyni często widzę tak nieuświadomione babska o rozmiarach swoich toreb, że aż trudno jest to nie nazwać głupotą. Ile razy widziałam dziecko z wielkim plecakiem czy kobietę z wielką i obszerną torbą którzy po prostu nie wiem czy nieświadomi czy tak bardzo egoistyczni trzepali torbą czy plecakiem obcym ludziom, siedzącym w busie po twarzach.

Dobra.. przechodząc do tej przyjemnej części posta.. oto kopertówki, które znalazłam na eBayu za jedyne $5,12 czyli niecałe 20 złotych.

Kopertówka ma dość fajny rozmiar, nie jest za mała ani nie jest za duża. Azjatycka babeczka to pewnie nie jest zbyt wysoka i rączki też ma raczej małe dlatego na naszych europejskich kobitka wyglądałaby troszkę inaczej ale nie za dużo.

Podoba mi się, że dodatkowo do kopertówki jest dołączony łańcuszek w kolorze zapięcia. Kusi mnie aby ją kupić, tylko kwestia jaki tu kolor wybrać? :-) Wszystkich raczej nie kupię...




1 komentarz: