Buty w rockowym stylu


Przeglądałam dziś sobie zdjęcia w sieci w poszukiwaniu butów, z ciekawości wpisałam frazę "rock fashion" aby sprawdzić jakie dziewczyny mają fajne buciki pasujące właśnie do rockowego stylu. Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu praktycznie każda z nich miała buty na bardzo wysokim obcasie (oczywiście czarne). Nie wiem jednak, aby jakakolwiek Pani, która zasłynęła na scenie rockowej miała szpile. Joan Jett, Marie Fredriksson (wokalistka Roxette) czy one nosiły szpilki? Nie! Owszem widziano je na obcasach, i możecie mi tutaj mówić, że w latach 70 i 80 nie było szpilek pewnie i dlatego ich nie nosiły. Moje drogie Panie, według historii szpilki pojawiły się już dawno temu a dokładniej w latach dwudziestych XX wieku. Swój rozkwit szpilki miały w latach 50. Nie ma ich natomiast w modzie rockowej. Warto tu podkreślić, że w prawdziwej modzie rockowej. Oczywiście, że przy takich sławnych panach np. jak Billy Idol kręciły się laseczki ubrane w czarną skórę i szpilki, ale to były tylko "cycki w tle".

Co do moich stylizacji to nie wykluczone, że sobie założę szpilki do rockowej kreacji, ale z pewnością nie będą to wysokie szpile, a tym bardziej nie mam zamiaru nosić ich do krótkich spodenek. Apeluje do Was Panie w takim razie abyście się zastanowiły czy chcecie być "cyckami w tle" czy chcecie wyglądać jak prawdziwe rockmenki (nie lubię tego słowa, ale się przyjęło to użyłam).

Warto by było od razu wspomnieć jakie buciki faktycznie nosiły kreatorki muzyki rock w latach 70 i 80 i taka moja rola aby to Wam przybliżyć.






Moje drogie Panie oto podstawy rocka, które nasze najświetniejsze babeczki nosiły na nogach. Jest obcasik, ale niewielki, czasem go nie ma.. ale jest ciemny kolor, ćwieki i wstawki i jest charakter :-)



1 komentarz:

  1. Witam nocnie :)
    niektóre buty są śliczne aż chciałabym je mieć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń