Zestaw do Szkoły 2



Jutro już znów trzeba wrócić do szkoły... piękny czas sielankowe weekendu nadszedł końca więc czas się zastanowić co by tutaj na jutro ubrać.

Tutaj z pomysłem przychodzę ja i mam dla Was dwa zestawy ubrań, jakie mogę polecić właśnie w takie miejsce jak szkoła. Nie jestem pewna co do wysokich obcasów, jednak dla niższych dziewczyn może być do dobra opcja, wyższym dziewczynom do szkoły polecam jednak bardziej płaskie buty.


Mimo tego, że jeszcze niby jest zima to w Polsce coraz częściej wychodzi słoneczko stąd polujemy na ciekawe okulary przeciwsłoneczne. Co do okularów i tego co jest modne w tym sezonie polecam TEN wpis. Okularki w tym stroju kompletnie oddają urok starszych lat stąd też pomysł na lekko rozszerzane spodnie. Dodatki oczywiście w tej samej gamie koloryzacyjnej.

Dla młodszych dziewczyn i tych, które chcą się młodziej poczuć mam inny zestaw ze sweterkiem.


Słodki swetere, rurki, trampki do tego modny długi naszyjniczek z zawieszką i swobodna torebeczka. Taki strój równie dobrze nadaje się na mniejsze zakupy gdzie pomimo wszystko trzeba dużo chodzić.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz