Musujące kule do kąpieli

Normalnie moje Kochane jak na to trafiłam to mnie tak ścisnęło przyjemnie w brzuchu jak na widok małych kotków, truskawkowych dodatków do ubrań czy fajnych kolorowych stylizacji paznokcia. Natrafiłam na musujące kule do kąpieli. OK, żeby ktoś nagle nie pomyślał, że jestem jakaś dziwaczna, to znałam wcześniej te kule i stosowałam, ale takich ja te to wcześniej nie widziałam! Cena takiej kuli jest stosunkowo niedroga tym bardziej jeśli to miałby być prezent. Panowie! Jeśli tu tacy trafią.. to jest fajny prezent dla ukochanej :P


1. Musująca kula pina colada


Jejku aż mnie głód bierze i słyszę burczenie w brzuchu jak na to patrzę, a że mam super wyobraźnię to już czuję tą musującą kąpiel!

2. Kula musująca vintage


Ta kula jak pisze producent pachnie kwiatowo-różanie a do tego ma olejku paczula i geranium. Dla mnie to brzmi sexy :P tym bardziej, że paczula to chyba jest afrodyzjak :D haha motylkowe myśli niepoukładane już się włączają :P

3. Musująca kula do kąpieli kaczątko


Czyż to nie wygląda slodziutko i milutko? Wiem, że niektórzy lubią mieć gumową kaczkę w kąpieli, ja mam delfinka (choć jeszcze nie był używany :P, narazie stoi jako ozdoba). Nasza kaczucha pachnie orzeszkami i masłem kakaowym :)

4. budyń z rabarbarem


no i coraz bardziej chce mi się jeść, chyba sobie zaraz zrobię jakiś budyń. Na obiad dziś mam fasolkę po bretońsku (sama robiłam :P) ale po obiedzie na pewno zrobię jakiś deserek!

5. porcelanowa peonia


czyż to nie jest śliczne? :) Chciałabym umieć robić takie różyczki, wiem że to jest możliwe np. z jakieś plasteliny czy modeliny ale jakoś moje zawsze się rozklejają albo rozpływają :P

6. musująca kula do kąpieli porzeczkowe serce
Jakoś jak porzeczka rośnie na krzaku to nie pałam do niej miłością, ale uwielbiam wszelkie zapachy na bazie czarnej porzeczki. Ostatnio kupiłam taki żel do kąpieli z Ziaji z porzeczką i jagoda.. dziewczyny, ja się muszę powstrzymywać aby się za często nie kąpać bo zapach tego przyciąga i stosuje jako mydło do rąk. Smakuje tak cudnie.. polecam. Myje jak wszystko inne, jak zwykłe mydło taniocha za 50groszy ale zapach ma nieziemski! Zapach też się utrzymuje na skórze :) nie jak perfum, czy nawet jak woda perfumowana ale ej.. samo zaciągnięcie się tym uruchamia mi motylki w brzuchu :D

7. kula musująca lato miłości


Jejku jak ja bym chciała coś takiego dostać od ukochanego, to jest podwójna radość, nie dość, że super czerwone serducho od zakochanego super faceta to jeszcze ten piękny zapach ah.. się rozmarzyłam.. ale tego nie dostanę prawie na bank.. mój facet woli kupować rzeczy praktyczne jakieś komorki, laptopy no i jest to fajne ale taka kulka jest z 10-20 razy tańsza a jakie to jest piękne i miłe takie coś dostać :)

Dziewczyny w ogóle takie kule, czy inne śliczne bajerki można sobie samemu zrobić.. przeglądając zdjęcia w necie natrafiłam na przepis!

Znalazłam przepis w końcu na wizażu :)

100g sody oszyczczonej

50g kwasku cytrynowego
25g skrobii ziemniaczanej
25g mleka w proszku
25-30g masła kakaowego (do kupienia w aptece)
25 kropli olejku eterycznego
kilka kropli barwnika spożywczego


Nie mam tych wszystkich składników, ale pewno szybciej czy później się skuszę :D
Oczywiście gotową mieszankę wsadzamy do foremki i na noc do lodówki :). Na dole jeszcze jeden przepis też z wizażu


1 szklanka sody

1/2 szklanki kwasku cytrynowego
1/2 szklanki skrobii ziemniaczanej
1/5 szklanki drobnoziarnistej soli kuchennej
2-3 łyżeczki oleju z migdałów
1/5 szklanki wody
2 łyżeczki olejku eterycznego
barwnik spożywczy


Dziewczyny jak zrobicie koniecznie prześlijcie zdjęcia :D:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz