Styl Nicki Minaj

Hej hejka, Wiele z nas twierdzi, że Nicki Minaj jest świetna, kolorowa i ciekawa a reszta twierdzi, że jest plastikowa, dziwaczna i przekolorowana. Dzisiaj sobie przeglądałam jej stylizacje i postanowiłam Wam kilka wrzucić wraz ze swoim komentarzem :)

Na początek troszkę skromnie jak na Nicki, krótka niebiesko różowa sukieneczka z dłuższym rękawkiem


W tej kreacji według mnie wygląda świetnie, kolorowo ale i dziewczęco i z gracją. Do tego ten promienny uśmiech, który pomimo wyrazistej kreacji rzuca się na pierwszy plan. Ta kreacja to z pewnością strzał w dziesiątkę tym bardziej, że Nicki ma świetne nogi i jest słodka. Ja się duszę w golfach ale ładnie się z nich wygląda i to samo mogę powiedzieć o Nicki a te sznurowania na klatce piersiowej typu gorset są przecudne i dodają pikanterii i pazura (jak na Nicki przystało).

Tu niby też słodki róż ale ta kreacja wygląda zupełnie inaczej.

Nie wiem kto jej to zaproponował, ale tragicznie tutaj wyglądają nogi, niestety takie udziwnienia na łóżkach to tylko to bardzo szczupłych nóg, na nicki to wygląda jak nie nogi a jakieś balerony. Za to co muszę pochwalić to włosy. Nie wiem co ona robi, ale nawet jeśli każde z tych włosów to peruka to wydają się świetnie ułożone bez sklejania. Szkoda, że moje już nie są takie posłuszne gr...

Ojejka.. no to co znalazłam tutaj Barbie Nicki to już mnie nawet troszkę przeraziło.


szczerze to nie wiem czy cokolwiek w tym stroju mi się podoba a całość wygląda jakby w ogóle nie współgrała pomimo tego, że niby wszystko jest słodkie i dziecięce a jednak coś nie jest do końca tak jak być powinno. Ani to słodkie... ani sexy... nie wiem przyglądam się temu zdjęciu już kilka chwil i nie mogę znaleźć coś co mi się podoba.. a o to naprawdę trudno!

Tutaj.. no ja nigdy bym się tak nie ubrała (no dobra może do łózka z TŻ ;p) ale jakoś to jak Nicki tu wygląda pasuje do niej idealnie. Te włosy jak zwykle perfekcyjne.. już nie słodkie z grzywką ale takie jak u jakiegoś damskiego ideału, jak u Legolasa a do tego sexy przeźroczysta bluzeczka


Do tego wszystkiego dzika ale świetnie dobrana szminka, miło się patrzy na prawdę :)

Pod spodem jest chyba pierwsza kreacja, w której ja sama mogłabym się pokazać, bo ani nie jest jakaś super kontrowersyjna, nie jest super sexy, ani nawet dzika. Nicki wygląda tutaj fajnie, kobieco, kolorowe i urzekająco

Normalne buziki - kozaczki w kolorze nie rzucającym się w oczy, bardzo fajny pomysł na motyw przewodni sukienki (planety), uwielbiam wszystko co związane z kosmosem więc chętnie sama bym sprawiła sobie taką kieckę (choć nie mam takich boskich kształtów jak Nicki). mamy tu też zwykłe ciemne rajstopki. Największy boom! w tym stroju to chyba ten wielki, złoty łańcuch ale nie robi z tego stroju jakiegoś kiczu a nieźle go dopełnia. Ok, tutaj ja nie wiem co miało być inspiracją ale jak dla mnie to wygląda ta kreacja jakby ktoś się wzorował na kościach człowieka. Widać tu kręgosłup z żebrami oraz kości miednicy. A co to są te niebieskie latające pióropusze to chyba tylko sam twórca wie.


Jak zwykle włoski są fajne, mamy tutaj znów grzyweczkę, buty też pasują do tego dziwacznego stroju, ale jakkolwiek nie przypadła mi ta całość do gustu ani troszkę.

Na koniec tego wpisu drogie Panie chciałabym Wam podać dwa teledyski. Pierwszy teledysk "stupid stupid" jest dla mnie mega stupid, tutaj Nicki jest strasznie irytująca i źle wygląda, słuchałam tego więcej niż raz aby dać temu szansę w moje bardziej tolerancyjne dni, ale no nie mogę straszne to jest. ps. widzę, że nie tylko mi się to nie spodobało, na ponad 50 mln wyświetleń 1/3 komentarzy jest na "łapka w górę" a 60% dało "łapkę w dół". Minuta 1:26 jesli nie wiecie co mam na myśli mówiąc o strasznej stylizacji. Brrr.. aż dreszcz przechodzi.

 

Tutaj natomiast teledysk i stylizacja, które uwielbiam, tutaj Nicki jest świetna, żywiołowa, seksowna, kobieca i zarazem dziewczęca i sama piosenka jest świetna. Uwielbiam śpiewać tę piosenkę choć w ogóle nie umiem śpiewać :P A tu piosenka z teledyskiem do "super bass". Hehe tu już mamy jakieś 1/10 łapek na nie a 90% na tak :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz