Pazurkowe szaleństwo

Witajcie Kochane, jeśli jesteście ze mną na bieżąco to się orientujecie, że miałam niestety niedawno wpadkę pazurkową i teraz mam super krótkie pazurki (może 1/2mm wystaje ponad palec) i postanowiłam poszukać jakiejś inspiracji. Przeszukałam tony megabajtów wideo na youtubie i setki zdjęć z Google'a. Przedstawiam Wam więc to co znalazłam a uznałam, że będzie fajne i że będzie też pasować do superkrótkich pazurków.

Po pierwsze coś co mnie urzekło na jakimś kosmetycznym filmiku z YouTube, już niestety nie wiem o czym był filmek ani kto go nagrał, bo laska miała świetne pazurki. Krótkie a jednak robiły mega wrażenie. Coś co mnie totalnie zakręciło i o czym nie pomyślałam wcześniej (o dziwo) to zrobienie kolorowego manicure! Podoba mi się to strasznie. Pazurki są takie jak cukierki, landrynki czy inne słodkie ale i szalone kolorowe cosie.. no po prostu Motylek traci słowa i planuje już jakie kolorki musi dokupić aby zrobić sobie dzieło coś a la to co poniżej :)


(to zdjęcie pozwolił sobie "zacytować" od blogoczki z bloga: http://angelseyes.pinger.pl/m/11184934 < polecam, twórcza dziewczyna)

Od Natalci (z i2.pinger.pl) natomiast mamy świetny a taki przecież nietrudny do zrealizowania pomysł na połączenie dwóch kolorków. Nigdy jeszcze nie, próbowałam tak robić, ale to połączenie kolorów i prostota wykonania mnie po prostu urzekły! Natalcia świetny pomysł.



Tutaj mamy wersję w stylu LMFAO, normalnie aż żałuję, że już nie ma lata, bo to co tu Wam piękne Panie teraz pokazuje kojarzy mi się strasznie z latem a na już coraz bardziej szarą jesień tak nie za bardzo :)


No oczywiście jeśli mamy się bawić kolorami nie mogło tutaj zabraknąć omre! Senioras, Senoritas :P to ombre mi strasznie wpadło w oczy - połączenie koloru nieskazitelne, piękne kolory no i do tego ten blask



Piękne kropeczki, wszystko takie dziewczęce, słodkie (ale nie głupio-słodkie), idealnie wykonane, proste ale urzekające. Od razu myślę, co w mojej szafie by najlepiej tutaj pasowało :)



Aaa! No to już mnie powaliło, już nie jestem nastolatką ale te pazurki to bomba słodyczy no aż nie mogę :D Normalnie jak zobaczyłam to wykonanie to taki świr mnie wziął jak ostatnio widziałam w empiku błyszczyki w kształcie babeczki (tego ciasteczka ;]) przedstawiam Wam moje babeczki.. truskawowe pazurki!



Na koniec tego wpisu mam dla Was jeszcze połączenie kolorków oraz kropek, jest szalone ale nie ma tutaj jakiegoś bałaganu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz