Pokaz Victoria's Secret i MAroon 5 || Moda, muzyka i dobra zabawa

Witajcie Kochane!
To wideo musiało po prostu tu trafić prędzej czy później więc skoro dziś natrafiłam na Maroon 5 (i jestem zachwycona ostatnimi ich piosenkami) muszę pokazać Wam to cudowne, bajeczne wideo z pokazu Victoria's Secret - jedynej droższej marki, która zadziwia mnie i czaruje wszystkim co robi.


Jejku dziewczyny jak ja szukałam tej piosenki na YT po raz pierwszy i natrafiłam na to wideo to się zakochałam w tym co widzę, nie dość, że ta firma już wcześniej mi zaimponowała najbardziej strojami kąpielowymi to jeszcze zaprosili Maroon 5 na pokaz. Odgrywałam to wideo raz za razem. W tym wideo w końcu widać uśmiechnięte modelki z życiem a nie wieszaczki z minami grobowymi, widać że to normalne laski jak Ty i ja.. no tylko one na ogół są smuklejsze - ale w końcu ta bariera została przełamana. Modelki są uśmiechnięte, Maroon 5 cudnie śpiewa a stroje Victoria's Secret są tak cudne, że chciałabym mieć je wszystkie :D! Muzyka jest tak idealnie zgrana z tym co widzimy, że to wygląda jak prawdziwy teledysk, nawet słowa pasują.

Cała kolekcja ma być utrzymana w stylu magicznej podwodnej krainy, widzimy tu muszle, barwiące się materiały niby łuski ryby, są trójzęby jak u Posejdona, płetki barwne i świecące. W 1:46 wchodzi kobietka wokalisty z Maroon 5... jest tekst o całowaniu i mamy ten slow motion gdzie on jej daje buziaka a ona pokazuje taki promienny uśmiech - to mnie zawsze rozwesela. Te babki mają w sobie coś takiego, że no miękną mi kolana i mówię sobie kurcze ja też tak chce umieć :D To są kobiety, którym ja nie zazdroszczę a ja podziwiam i cieszę się razem z nimi, wideo jest ogólnie bardzo wesołe i na luzie i według mnie zawsze tak powinny wyglądać pokazy - ile więcej ludzi by je oglądało a modne osoby może przestałyby w końcu być takie zadufane ;)

Moje ulubienice oprócz babeczki kolesi z Maroon 5 to blondyneczka z 1:40.. ma takie świetliste oczy i rusza się jakby latała a nie dotykała ziemi; 2:31 ta czekoladowa Pani ma taki wzrok jaki ja próbuję w sobie wyrobić przez lata.. wiecie taki, że spojrzy na Ciebie a Ty zaniemówisz; 2:42 idealna kreacja do idealnej buzi, dziewczyna ma wygląd takiej ciekawskiej wróżki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz