Inspiracje z teledysków - Spice Girls

Siedzę sobie właśnie na YouTubie i natrafiłam na stary teledysk Spice Girls. Za moich czasów to te laski nieźle wymiatały i na kazdym mini-playback show każda dziewczynka z podstawówki chciała być jedną z Spicetek. (Ja kiedyś byłam Wiktorią, ale z nią mnie chyba tylko "szczupłość" i długość włosów łączyła). Pamiętam jak z dziewczynami (oczywiście było nas 5) skakałyśmy i wywijałyśmy nogami do piosenki "Spice up your life". Oczywiście najlepszy kawałek to był "Wannabe" no ale nie można było wybierać tego samego.

Jak zwykle się rozgadałam czy tam rozpisałam na samym początku, ale po prostu ilość i jakość emocji i wspomnień z tamtych czasów to tak fajne chwile, że faktycznie zaczynam czuć jak to jest wspominać "chcę być znowu dzieckiem". Jakkolwiek teraz słucham piosenki "Wannabe" pisząc do
Was czuję to samo co wtedy (co jest cudowne!) i chcę Wam opisać jak zespół Spice Girls wpłynął na to jak się ubierałam. Choć modny zespół był w latach 90' tych kiedy miałam chyba 7 lat, jak laski weszły z teledyskami na Polskę a wtedy mama mnie ubierała to nadal zawsze miałam swoje słowo. Moja mama często chodziła ze mną do lumpeksu, to był taki sport. Nie byliśmy ani biedni ani bogaci, jak chciałam nowe ciuchy bez problemu. Jako jedynak i jedyna wnuczka byłam rozpieszczana, ale ja wolałam z mamą szukać czegoś "pół darmo" w tym magicznym sklepie. W czasie jak byłam młodziutka i królowały Spice Girls moje ciuchy musiały być takie jak ich :) oczywiście nie wiem czy to jest możliwe aby jakakolwiek mama 7-latki pozwoliła jej się ubierać jak Victoria czy Geri ale jak Mel C to już spokojnie :) Miałam wtedy upolowane z lumpka takie same spodnie - dresy jak miała Mel C na jednym z koncertów. Szukałam takich koszulek jak Mel C, typowo sportowe i wyluzowane. Mel C choć w ogóle nie była Sexy w tych teledyskach była takim guru.. skakała najwyżej i miała świetny wokal :)

Inspiracja Spice Girls nie byłaby pełna gdyby nie buciki nazwane Spajsami. Buciki spajsy widoczne po prawej stronie wpisu musiały koniecznie mieć wysoką wielką prostą konutnę, musiały być polakierowane i dość twarde. Ja miałam upolowane też z lumpka takie ostroniebieskie w żółte znaczki. Dziewczyny te buty były nie do zdarcia jak glany! Jako mloda dziewczynka czy to jesień czy wiosna grałam w piłkę nożna i zamiast grać w korkach grałam w spajsach... nigdy nie kopałam piłki tak wysoko i daleko :P te buty amortyzowały każde uderzenie.




Obecnie jakbym miała się ubierać jak laski ze Spice Girls ze starych teledysków mogłoby to zwrócić uwagę większej części osób na chodniku i jakoś raczej się na to nie piszę, ale jestem wdzięczna, że poznałam tę muzykę, te teledyski i że laski też były mega widoczne na polskiej scenie. Jako chołd zostawiam Wam teledysk do piosenki "Say you'll be there", która jest jedną z pierwszych piosenek dziewczyn i która po prostu rozwesela mnie za każdym razem. A kto wie może zaczerpnienie tutaj inpiracji (choć patrząc na te wdzianka to raczej będą inspiracje łóżkowe :P) a co tam - nasi Panowie też muszą mieć coś z życia - ja jestem za tym, aby dawać swojego facetowi wszystko a inni co nawyżej się mogą obejść smakiem, haha! Buziaczki :*:) z rozweselonym humorkiem żegna się z Wami motylek czerwony :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz