Styl Korei || Kolory, Dodatki i Magia krojów

Witajcie Kochane!
Siedzę tak sobie na YouTubie w kategorii muzyka i skaczę od dubstepu po muzykę klasyczną i natrafiłam na wideo, które już wcześniej widziałam i mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że wiem już czemu faceci tak lecą na azjatki. No popatrzcie na nie! :D




Może ja jestem jakaś głupia ale strasznie mi się podobają koreańskie piosenki Pop czyli KPop. Ich teledyski są tak bardzo barwne i ciekawe. Nie chodzi w nich o cycki i dupy a o taniec, zaczarowanie i chill. A jeśli uważacie babeczki, że azjatki to może i ładniutkie i szczuplutkie ale kolesie to małociekawe chudzielce to polecam DBSK :) tylko ostrzegam... po obejrzeniu kilku koreańskich teledysków już żaden Polak nie wyda Wam się modny i zadbany


Wracając jednak do babeczek, one tą jak lalki tylko nie silikonowe. Wszystkie takie dopieszczone do ostatniego szczegółu, buźki bez zmarszczek, pieprzyków - idealne. Włosy bajecznie ułożone i lśniące. Jeśli są sexy to na pewno nie w stylu laski spod latarni, w każdym teledysku widzimy styl, klasę i "to coś".

W ogóle co mi się podoba w Azjatyckiej bodzie to fajne dodatki. Niestety jeszcze to do mnie jeszcze nie dotarło, ale zamówiłam sobie z ebaya to się już pochwalę, bo kupione i do mnie leci z azji :P


1. Okularki z złotą oprawką
Te okulary mnie po prostu rozwaliły wiedziałam, że muszę je wylicytować!
Te kuleczki po bokach dodają takiego fajnego wyglądu - że całość jest taka dopracowana. Fajny gadżecik kojarzący się z latem, słońcem i beztroską :P hehe ciekawe czy będzie leżeć fajnie na nosie xD teraz dopiero dla Was próbuję wyszukać ile te cacko ma cm ale nie mogę znaleźć tylko tyle, że 68cm wysiorek ma. Moje drogie aukcja była w nocy i udało mi się wyczaić ten wisiorek za $1.04 już z przesyłką. Czyli 4zł z hakiem :D

2. Rockowa gwiazda
Kolejny wisiorek to taka gwiazda z wypustkami.. pomyślałam, że świetnie będzie wyglądać do mojej czarnej skórzanej kurtki z ćwiekami i do białej bluzki jak ma Pani z obrazka
Te wypustki to są takie niby diamenciki czarne w kształcie ośmiokąta. Gwiazdka ma średnicę 5,3cm a dugość łańcuszka to 70cm. Całość jest metalowa a nie plastikowa przez co lepiej się będzie układać na ubraniach - te plastikowe są zbyt lekkie jak dla mnie. Nie lubię jak coś ma lekki wisiorek bo jeździ po całej klacie zamiast ładnie zwisać w jednym miejscu.



3. Torebeczka dla mamusi :)
Moja mama ostatnio pokazała mi swój nowy wisiorek torebkę, ktory kupiła na allegro, fajna taka kolorowa torebeczka w niby oksydowanym złocie.. to ja mówię mam poszukamy do na eBayu mają :D No i wyszukałyśmy taką właśnie torebeczkę.
Torebeczka kosztowała $2.99 już z przesyłką czyli na nasze około 10zł. Czy nie dalybyście tyle za to cudeńko? :D torebeczka jest urocza i się otwiera więc można schować do środka jakiś swój mały sekrecik ;) Torebeczka ma 5cm średnicy a wisiorek 70cm długości.



Bardzo zachęcam do obejrzenia kilku teledysków z Korei najbardziej 2NE1, Girls Generation i F(x) (częściej zapiswywane ojczyśnie 에프엑스)

Na koniec koreańska Beyonce

1 komentarz:

  1. Azjatki są bardzo piekne. Przede wszystkim unikają opalania się, a raczej smażenia w słoncu. stąd tak piekna cera bez zmarszczek. Ich jasna karnacja powala- bardzo elegancko to wygląda.

    OdpowiedzUsuń