Torby, Torebki i Siatki || Apel do Kobiet

Witajcie Kochane!
Dziś jadąc autobusem spoglądałam sobie za okno i znów trafiło do mnie to co kiedyś widziałam w jakimś modowym programie lata temu, że Polacy obojętnie co chcą przenieść używają do tego plastikowych siatek. Starsza Pani idąca w stronę cmentarza z siatką z Biedronki gdzie prześwitują znicze, młody na oko 12 letni chłopak z siatką niemarkową

a w środku buty, pewno na WF, bo to było koło 8:00 i miał plecak a na koniec ładnie ubrana dziewczyna z torebką na ramieniu i siatką Nike w ręku z już tajemniczą zawartością, bo siatka nie była przeźroczysta. Ja sama się na tym łapie, że często biorę siatkę i torebkę, choć wiem, że to troszkę głupio wygląda. Alternatywą mogą być tutaj siatkopodobne torebki z lnu czy materiału, które można zawiesić na ramię, sama dostałam taką od mamy w kolorze granatowo-szarym - świetnie komponuje się z jeansami :]

Drogie Kobietki apeluje do Was porzućcie siatki plastikowe i sprawcie sobie ładniejszą, wygodniejszą, bardziej ekologiczną torbę z materiału. Przy okazji nikt nie będzie widział co macie w niej w środku. Może i noszenie czegokolwiek w siatce z napisem Nike jest fajne w niektórych gronach, ale wierzcie mi to nie wygląda dobrze, a plastikowa siatka obojętnie z jakim logo to i tak siatka, a firmy tylko na tym korzystają, bo robicie im darmową reklamę łażąc z tą siatką po ludziach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz