Mydło Oliwne

Hej Dziewczęta, Zastanowił mnie dziś temat mydła oliwnego. Natrafiłam na nie przypadkiem ale strasznie mi się spodobało


To mysło wygląda jak taki słodki krem, który chciałoby się zjeść, jak taka ciągnąca się krówka a nie jak jakiekolwiek inne znane mi wcześniej mydło: był już kamień, mydło w płynie, w piance, w żelu ale takie krówkowe? Pierwszy raz widzę :)

Postanowiłam poszperac po necie coś na ten temat. Na ceneo natrafiłam tylko na jeden sklep, który takie sprzedaje (za 27zł), na allegro pod hasłem "mydło oliwkowe" pojawia się tego pełno, ale nie ma nigdzie tej mojej krówki. Straszna mnie ciekawość wzięła czy nikt tego nie próbował? No to hop na wizaż i tam już lepiej :) 17 opinii o produkcie. Uwaga ocena mydełka 4,62/5, to mnie strasznie kusi aby spróbować. Na wizażu już było napisane, że kosztuje 36zł za 200ml. 

W tych moich czasach kryzysowych nie wiem czy będzie mnie stać, zależy oczywiście jaka jest jego wydajność. Dziewczyny tak zachwalają to mydełko, że aż żal ściska, że nie mam nigdzie obok sklepu Organique. Piszą o tym, że usuwa kaszkę z buzi i oczyszcza pory a to właśnie jest mi potrzebne. Jednak jedna z dziewczyn napisała, że na początku widać cuda a potem niedoskonałości wracają.. no to już bym nie chciała aby nastąpiło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz