Luźne przemyślenia i dubstep

Dzisiaj pewna organizacja strasznie mi zepsuła humor :( nie będę tu więc pisać o tym ale stwierdziłam, że muszę sobie jakoś humor poprawić i od samego rana muzyka głośna na słuchawkach i totalne wyciszenie. Choć nie wiem czy to można nazwać wyciszeniem kiedy leci w słuchawkach Dubstep :) Akurat słucham na YouTubie Skillexa kawałek :Kyoto: Taki świetnie energetyczny i daje dużo takiej wewnętrznej siły. Ja ogólnie jestem audiofilem i zdarza się nierzadko, że humor mi się zmienia ze względu na to jakiej muzyki słucham. Czasami też muzyka sprawia, że płaczę, bądź uśmiecham się sama do siebie. 

Z okazji chciałam Wam pokazać styl ubierania się Dubstepowców (jeśli chodzi o specjalny rodzaj tańca). Każdy rodzaj tańca rządzi się swoimi własnymi prawami i w każdym inaczej się ubieramy. W tym stylu stawiamy na wygodę ponieważ niektóre "pozycje" są bardzo wymagające od ciała :) Tak naprawdę to nie spotkałam się z tym aby rodzaj tańca nazwać Dubstep ale często do Dubstepu tańczymy tak zwany Popping. Z tym stylem spotkałam się pierwszy raz już wiele miesięcy temu poprzez to, że kolega z Australii go tańczył i chodził na zajęcia. Wyglądało to całkiem fajnie ale muzyka na początku nie podeszła mi do gustu. Teraz ta muzyka to jakieś 50% wszystkiego tego co słucham każdego dnia (no chyba, że trafię na wspomnienia z dzieciństwa to wtedy nie ;]).

W tańcu do Dubstepu według kolegi z Sydney najbardziej liczą się buty. To dzięki nic można jakby pływać w powietrzu :P Trudno mi to nazwać więc wrzucam odniesienie do linka z wykop.pl (http://www.wykop.pl/link/889197/tak-sie-powinno-tanczyc-dubstep/)


Jak widać koleś nieźle wymiata. Patrząc się na jego wyczyny można śmiało rzec, że wygląda jakby był sterowany jak kukiełka na sznureczkach gdzieś tam z góry. Czasami jego wyczyny nawet wyglądają jak łamanie zasad grawitacji albo jak cofanie się w czasie! Heh no nie mogę.. za każdym razem jak to oglądam (a oglądam już chyba nasty raz) to jestem pod wrażeniem. Od 3:55 koleś jakby cofa sie w czasie i to nie jest modyfikacja wideo a jego talent taneczny (i pewno też niezła pamieć ;]).

Tutaj mamy kolejny popping do Skillex'a


Patrząc się na tego kolesia mam "ciarki na plecach" on wygląda jak robot albo jakaś nieprawdziwa forma życia i rusza się właśnie też w takim stylu i oto tutaj chodzi. Dubstep to połączenie słodkich falowych dźwięków z dźwiękami zacinajacego się papieru w drukarce, trzaskających drzwi i klatce z dźwiękiem kaset do Atari wgrywających gry (tu już dla wtajemniczonych ;]). Co do ciuszków to tutaj widzimy coś zupełnie innego. Mamy już koszulkę z krótkim rękawkiem zamiast koszulki flanelowej, nie mamy jeansów a dresy a nawet buciki nam się zmieniły. Szukając w sieci pod nazwą "dubstep clothes" nie znajdziemy jakiś kolekcji a raczej koszulki z napisem :dubstep: a gdy wpiszemy :popping clothes: xD... też nic? Jak to możliwe? A właśnie tak, że to styl, który nie jest na pokaz.. popping to styl z ulicy, który nie jest dla mas a dla nas samych to styl każdej osoby z wielkimi słuchawkami, która idąc ulicą może nagle zacząć tańczyć i to jest w tym najlepsze. Czekam z wielką niecierpliwością na jakiś pokaz streetowy w mojej okolicy :)

Na koniec dla sprawdzenia z czym to się je wysyłam mistrzostwa w poppingu 2011 roku. Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz