Paznokcie dnia :) || Wzorki na paznokcie

Witajcie Kochane!
Dziś wieczorkiem postanowiłam postawić na podzielone trójkątnie pazurki. Uwielbiam taki styl bo optycznie powiększa całą płytkę paznokcia zarówno w szerz jak i wzdłuż. Jeśli posiadacie szeroką płytkę paznokcie możecie nie ciągnąć linii od końca do końca paznokcia a bardziej pionowo - unikajcie poziomych kresek.
Na początek malowanko na butelkową zieleń, chwilę odczekać i na to po skosie żywy róż




Potem srebrna obwódka na skosie. Pomyślałam, że złota też by była OK i złoto jest modne w tym sezonie jednak nie mam złotego lakieru do wzorków - muszę sobie sprawić :)



Na koniec stwierdziłam, że coś tu dodam, a że jestem fanką zdobienia nie każdego paznokcia na ręku tylko wybiórczo, to dodałam takie jakby trójkąciki, który tworzą kwadrat (a przynajmniej w teorii to miał być kwadrat :P)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz