Ciuszki na wigilię - mój zestaw

Witajcie Kochane!
Od pewnego czasu lubię bardzo koszule, ale nie zawsze chce mi się je ubierać, bo lubienie to jedno a wygoda i luz to druga sprawa i we większości przypadków wolę jednak designerski t-shirt i wygodny sweter gdyby zrobiło się zimniej w biurze.

W święta jednak wypada wyglądać elegancko, także w zestawieniu na wigilię pozwoliłam sobie użyć czerwieni, bo czerwony nie dość, że jest modny w tym sezonie to jest to jeden z kolorów świąt Bożego Narodzenia.


Ze względu na to, że mam dość dziewczęcy wygląd i normalnie dostaje 5lat mniej niż mam, to dodałam element dziewczęcy jakim jest złoto-biały motylek. Czarna koszula jest 3/4 z takiego grubego nylonu więc świetnie nadaje się aby wywinąć na nią rękaw z lekkiej bawełnianej koszuli. Do tego mam zamiar ubrać granatowe rurki z grubej bawełny.

Przy okazji wigilii mam do Was apel, że o ile nie chcecie aby ludzie męczyli Karpie to zgłoście się. Ja osobiście strasznie jestem przeciwko i o ile rozumiem kupić już nieżywą rybę, to transportowanie jej ze sklepu do domu i zabijanie samemu uważam za totalną głupotę i nawet o ile to jest jakaś tradycja to mam pytanie. O ile za 200lat tradycją by było zabijanie dziecka na wigilię też byśmy to robili?



Polecam stronę przeciw takim praktykom (kampania obecnie jest teraz też w TV) http://www.jeszczezywykarp.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz