Taśma klejąca z Koronką || ebayowe zakupy

Witajcie Kochane!
Przynoszę Wam dziś taką małą informację, wczoraj wpadłam na coś co wygląda super słodko i co może Wam się równie spodobać tak jak i mnie. 

Czasami bywa tak, że mamy coś mało ciekawego co chcemy przyozdobić, np. wazonik, pamiętnik czy ramkę na zdjęcia. Tutaj właśnie często używamy jakiś farbek albo naklejek, ja znalazłam do tego bardzo milutką i kobiecą alternatywę. Taśmę klejącą imitującą koronkę! Oczywiście to na eBay :)


A wygląda to tak


Tych koronkowych cudeniek jest tam więcej ale na tę pierwszą natrafiłam i chyba ten zestaw jest najładniejszy, poniżej pokazuję jeszcze zdjęcia, które zamieścił sprzedawca tego przedmiotu.






No kto by mógł powiedzieć, że one nie są urocze. Jeśli chcecie je kupić, zapłacicie jedynie 0,99$ już z przesyłką i to nie u jednego sprzedawcy, osób które to sprzedają jest wiele a cena wacha się góra o 20 centów. Każda taśma ma długość 1 metra, może nie jest to dużo jednak takiej taśmy nie używamy przecież do klejenia kartonów a do zdobienia. W sumie na prezent to też by wyglądało bosko, ale Boże Narodzenie już za nami :)

Na koniec jeszcze jedno foto z użyciem taśmy, które mi się najbardziej spodobało.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz