Wzorki na paznokcie || Jak malować paznokcie

Witajcie Kochane!
Widziałam w statystykach, że dziewczyny wchodząc na mojego bloga wpisują słowa "wzorki na paznokcie" już kilka razy się z tym spotkałam a ja nie zrobiłam póki co takiego posta. Poprawiam się więc i specjalnie dla tych, które tego szukały i tych które tu trafią właśnie po to - robię tego posta.

Oczywiście wieczorem robione zdjęcia wychodzą takie sobie więc zrobiłam w wersji czerwień + złoto (którą polecałam na ten sezon) i wersjach, na których lepiej widać te wzorki, bo lakier do zdobień nie ma drobinek a jest solidny. Niestety nie znalazłam lakieru do zdobień, który bu był złoty ale bez drobinek więc kupiłam taki oto lakier z Golden Rose.



Przy okazji pozdrawiam przemiłą Panią z stoiska kosmetycznego :)

Lakier jest bardzo fajny, jak na to, że to nie jest stały kolor a drobinki to całkiem dobrze kryje, na zdjęciu widać jedną warstwę pokrycia lakierem. Będę jednak szukać lakieru, który będzie wyglądać jakbym zanurzyła łapki w płynnym zlocie, bo taki efekt podoba min się najbardziej wygląda to wtedy tak kobieco i bogato :) Pomimo, że nie lubię raczej złotej biżuterii (chyba, że z białego złota) i na wybieram zawsze srebro to na paznokciach mi się podoba.

Przy okazji tematu chciałabym odradzić kupowanie zmywacza widocznego na foto 1 i doradzić raczej wybór zmywacza z Isany. Ten 1 praktycznie nie mógł sobie poradzić z lakierem a miałam tylko 2 warstwy. Zatem nie wiem czy lakier z drobinkami by w ogóle usunął.



Jako czerwony lakier użyłam lakier, który mnie strasznie zdziwił i to pozytywnie. U mnie w mieście jest jeden taki sklep w Chylonii, w którym jest mega tanio i mają tam różne rzeczy - od torebek, przez wazony do porcelany i narzędzi do cięcia stali. Wszystko to w jednym blaszanym sklepie gdzieś 20x40metrów. Lubię tam chodzić, bo są ciekawe rzeczy na bardzo płytką kieszeń. Nie możemy jednak spodziewać się, że kupimy tam coś na lata - chyba, że szklanki czy łyżki (bo też są). Jakkolwiek tam właśnie jest szafa z kosmetykami, o ile niektóre lakiery wyglądają tam jakby leżały dość długo to niektóre są naprawdę dobre.



Ten lakier, który tu widzicie kosztował 2zł. Lakier jest dość duży, ma fajny i wygodny pędzelek. Przede wszystkim pędzelek jest dość miękki więc można nim dosłownie opleść paznokieć. Płynność lakieru jest bardzo dobra. Lakier nie jest przeźroczysty a to co widzicie na focie to 1 warstwa. Już przy jednej warstwie nic nie prześwituje. Lakier trzymał mi chyba bez uszkodzeń 3dni ostatnio jak go używałam. Łatwo się dość zmywa, nie zostawia wokół zakolorowanych skórek i płytki paznokcia. Kolor jest bardzo fajny, no na prawdę ten lakier jest lepszy od czerwieni z Diamonda jaki kupiłam kiedyś z Douglas'a, tamten lakier był gęsty i czas schnięcia to godzina minimum, no i kosztował ponad 40zł.

Dziewczyny jak któraś z Was jest w Gdyni to polecam ten sklep i te lakiery, tylko polecam z tej firmy Lara, nie wiem jak tam ta reszta, bo tam wszystko jest wrzucone do jednego pojemnika.

No i przechodząc w końcu do zdobień... Zapraszam serdecznie do galerii zdobień. Robiłam to około 23:00 więc nie karćcie mnie za to, że coś jest krzywo :)



A poniżej jak wcześniej pisałam wersja na, której to wszystko troszkę lepiej widać, bo wiadomo, że jak się robi zdjęcia wieczorem komórką to drobinki mogą być mało widoczne :)


Mam wielką nadzieję, że coś tu widać.. postaram się następnym razem chwycić lepsze światło, bo mam zamiar pokazać bardziej skomplikowane wariacje na paznokciach a szkoda jakbym już coś zrobiła a by się okazało, że mój aparat nie wyrabia z jakością zdjęć :P

Pozdrawiam kobietki i zachęcam do robienia wzorków, bo to świetna zabawa i nawet jak Wam coś nie wyjdzie to nie zrażajcie się. Technika czyni mistrza a z daleka i tak nie widać, że coś jest krzywo :) 

ps. jeśli wiecie, że Wam jakiś wzór nie wyjdzie za dobrze to pomalujcie tylko 2 czy trzy palce na jednej ręce i tak samo na drugiej. Wygląda to całkiem fajnie i jest mniej pracochłonne. To jest też dobry sposób kiedy macie bardzo skomplikowany wzór i nie chcecie aby ktoś dostał oczopląsu na widok Waszych paznokci ;)



1 komentarz:

  1. Zapozyczam pomysły na ta czerwien i złoto. Cudo.

    OdpowiedzUsuń