Swetry kimonowe, swetry nietoperze || Wzory, Wykroje i Stylizacje

Witajcie!
Dziś chciałabym wrócić do swetrów nietoperzy zwanych też swetrami kimonowymi. Widziałam, że użytkowniczki wchodzą na mój post ze słów związanych ze zdjęciami i wykrojem takich swetrów jednak w moim ostatnim poście nie było takich informacji. Poprawiam się więc i serwuje Wam moje drogie czytelniczki Zdjęcia wg mnie najmodniejszych swetrów kimonowych.

1. Pomarańcza z nutką maliny, Ink Bontique


Sweterek jest obecnie dostępny w sklepie INK Bontique za 30 funtów. Co mnie w nim urzeka to kolory, które tą rześkie, smaczne i świetnie oddają to, że sweter jest w takim letnim stylu. Symbolizuje lekkość, kobiecość, zabawę i dobry humor.

2. Kenneth Cole Reaction

Za 79 dolarów możemy dostać taki oto sweterek, który jak dla mnie jest takim 'must have' i tu nie chodzi o firmę, bo ja jestem fanką przecen i szukania niższych cen oraz Second Hand'ów ale chodzi o to jak ten sweterek wygląda. Dodaje takiego szyku i poważności kobiecie, która go nosi. Sweterek ukrywa nie do końca szczupłe ramiona nadając takiej lekkości osobie, która go nosi w tym kolorze również bardzo dobrze wyszczupla.

3. Bezmarkowiec ze sklepu Lavishville,

Ten sweter ukryje wszystko poza naprawdę dużym brzuszkiem. To sweter dla kobiety odważnej, która nie boi się używać zwierzęcych motywów w ubiorze. Jeśli ktoś jest zainteresowany to sweterek jest w cenie 25 dolarów. Nie jest to na pewno ubiór na każdą okazję jednak taki sweter rozjaśni najbardziej ponury dzień i najgorszą pogodę za oknem :)

4. Nordstorm

Nordstorm zakochał się w modelkach o pełniejszych kształtach i właśnie dla nich robiona jest kolekcja z troszkę innym krojem, w którym Panie nawet z większą ilością kg mogą optycznie się wyszczuplić. Sweterki są produkowane jedynie w- rozmiarach L - XXXL i są w cenie 230zł. Nie jest to specjalnie niska cena jednak zawsze możemy poszukać odpowiednika w second handzie. Kobietki wszystkie czy mniejsze czy większe nie bójcie się szukać :) - w SH możecie znaleźć wszystko.

5. Bezmarkowiec z AmiClubWear

Ale mi się ten sweter podoba! :D Niestety nie podam Wam ceny, bo jej nie znam. Sweterek po prostu przykuwa uwagę, jest mega kobiecy, co potęguje jeszcze pasek, z którego możemy robić kokardę zarówno z tyłu jak i z przodu. Kolory są seksowne ale i stonowane co sprawia, że sweterek spokojnie można by założyć i na randkę i na wypad z kumpelami.

6. GAP

Sweterek dla mamuś, bo kto powiedział, że kobieta w ciąży nie może wyglądać ładnie. Ten sweterek jest bardzo elegancki i kobiecy. Według mnie jeszcze bardziej podkreśla kobiecość i piękno mamusi w ciąży.

Niestety nie znalazłam wykrojów, ale mam dla was pokazowe wideo jak zrobić poncho/kimono. Wideo jest po angielsku ale widać wszystko co gdzie trzeba zrobić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz