Wzorki na paznokcie flagi

Witajcie Kochane!
Jakiś czas temu kupiłam fajny czerwony lakier do wzorków, jednak nie wiedziałam zbytnio do czego go użyć oprócz serduszek. Podczas oglądania podajże Must be the Music z Wielkiej Brytanii postanowiłam, że zrobię sobie flagę UK na paznokciach. Ja wiem, że to może za bardzo patriotyczne nie jest, ale kiedyś na mecz miałam biało czerwone więc czuję się usprawiedliwiona :D Ogólnie o ile naszą kochaną flagę łatwo jest zrobić na pazurku to brytyjską już o wiele ciężej, bo jest bardziej skomplikowana. Ogólnie w procesie tworzenia stwierdziłam, że zrobię od razu flagę USA też bo ma takie same barwy i nie będzie, że faworyzuję tu kogoś - no chyba, że narody anglojęzyczne :)

Przygotowałam dziś dla Was kilka fajnych zdjęć tego jak można wykonać taki właśnie wzór jak również wzory innych państw. Możliwe, że niektórych z tych flag nie znacie a spodoba Wam się jakiś odpowiedni wzór i zaczniecie go stosować :)

Poniżej są znalezione w necie różne odmiany malowania na pazurkach w inspiracji flagą Wielkiej Brytanii. Ten na lewo od serduszek czarnych to ten, który ja miałam. Dość łatwy o ile na początku kładziecie niebieski lakier, potem białą "gwiazdę" a na koniec malujecie na białym czerwone wypełnienia. O ile nie macie czerwonego lakieru do zdobienia, może być biały, wtedy najpierw malujecie czerwonym a potem robicie białe obwódki ale taka opcja jest trudniejsza i bardziej czasochłonna.



Niektóre z tych wzorków tylko pobieżnie mogą się kojarzyć flagą co dla innych może być właśnie fajne. Nie koniecznie każda z nas jest jak Geri Halliwell ze Spice Girls aby afiszować się flagą (ps. nie mam nic do Geri - jest wspaniała).

Poniżej za to mam dla Was taki model państw na pazurki, o ile macie drukarkę i papier przylepny to możecie zrobić z nich naklejki na pazurki. Pazurki są tu dobranie do średniej grubości kciuka a resztę należałoby sobie przyciąć.

Po nałożeniu takich pazurków warto przejechać wszystko bezbarwnym lakierem aby wyglądało bardziej realistycznie jak lakier.



Jeśli nie macie takiego papieru zawsze możecie użyć tego obrazka jako szablonu do tworzenia nowych wzorów :)


Życzę wspaniałej zabawy przy tworzeniu i morza wyobraźni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz