Naklejki na paznokcie || Ebayowe zakupy

Hej, Witam Serdecznie!
Dziś będąc u rodziców na niedzielnym obiadku z TŻ wpadłam przypadkiem na naklejki na paznokcie na eBayu. Przeglądałyśmy z mamą wcześniej widziane aukcje gdzie oglądałyśmy takie piękne taśmy klejące - a dlaczego piękne? Ponieważ mają imitować koronkę, ale o tym w moim kolejnym poście :-)

W tym poście mam dla Was właśnie naklejki na pazurki. Na eBayu jest tego cała masa, nawet o ile cenę ograniczymy do 1 dollara z przesyłką, co jak dla mnie i tak jest tanioszka biorąc pod uwagę, że towar musi przelecieć do nas cały świat samolotem.

To co mnie zainteresowało i co mam zamiar sobie kupić to coś z tego zestawu. To zdjęcie pochodzi ze strony eBay.com.

naklejki na paznokcie


Widoczne tutaj zestawy, w czym za zestaw uznaję taką jedną płachtę z naklejkami damy jedynie 0,99$ już z przesyłką. 

Poniżej znajduję się całkowita oferta z tej aukcji. Mamy tu trzy kolorki: biały, czarny i jasny róż.

naklejki na paznokcie
 naklejki na paznokcie

naklejki na paznokcie
 naklejki na paznokcie

naklejki na paznokcie
 naklejki na paznokcie

wzorki na paznokcie

 

wzorki na paznokcie

wzorki na paznokciewzorki na paznokcie



 wzorki na paznokcie


 

wzorki na paznokcie

wzorki na paznokcie


wzorki na paznokcie
 Sama nie wiem co wybrać, tego jest tak dużo, że najlepiej byłoby zamówić wszystko jednak pomimo niskiej ceny nie zamówię wszystkiego, bo nie próbowałam jeszcze tak dużych stikersów na paznokcie i po prostu nie wiem czy będą się dobrze trzymać. Jeśli nie będą się dobrze trzymać to będą mi raczej bezużyteczne, bo póki co nie zamierzam kupować zestawów do akryli czy do żelków, wolę swoje pazurki.
Jako tak lepiej mi jest polegać na tym co dała mi matka natura, choć bardzo podobają mi się akryle, więc może kiedyś się skuszę - a o ile tak to Wy na pewno się o tym dowiecie ;-)

Z tych wszystkich zestawów zdecydowałam się w końcu na ten oznaczony HL208 ponieważ ma wzorki, które w łatwy sposób można podzielić na mniejsze, które i tak będą wyglądać zjawiskowo - o ile oczywiście będą się trzymać.

Nie pierwszy raz mam naklejki na paznokcie ale jedne były OK, a ile dość szybko się odklejały dlatego też nie mogę temu tak do końca ufać i jarać się jak gwizdek - piękno pięknem, ale miejmy troszkę zdrowego rozumu :) Obecnie na tej aukcji zostało sprzedanych już 307 modeli tego, który ja chcę zakupić a zostało 10, więc chyba moje przekonanie co do tego się zwiększa.

Co mnie jeszcze zainteresowało i co chciałabym Wam pokazać to inny rodzaj naklejek - są to naklejki na całe paznokcie. O ile miałam naklejki na paznokcie to zawsze w formie ozdób a nigdy w formie całego zaklejenia paznokcia więc tutaj to w ogóle mam jeden wielki znak zapytania ale z chęcią zaryzykuję za 1 dollara - a co mi tam! :)

Poniżej znajdują się naklejki z aukcji, które zwróciły moją uwagę.













Chyba zdecyduje się na te ostatnie, bo są takie kobiece ale z pazurem. Jak przyjdą to obfocę się i zrobię dla Was test wytrzymałościowy.

Serdecznie Was zachęcam do wysyłania mi wszelkich zdjęć z Waszymi propozycjami - będzie mi bardzo miło. Pozdrawiam i życzę udanych zabiegów kosmetyczno-upiększających.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz