Nowy sklep Hebe || Hebe w Gdyni

Hej Kobietki!

Wczoraj przejeżdżając w centrum miasta widziałam, że będziemy na Świętojańskiej mieć nowy sklep drogerii Hebe. Nigdzie jeszcze nie miałam okazji widzieć tej drogerii, więc byłam ciekawa jakie są ceny i asortyment. Póki co narazie jest tylko mała wywieszka, że tu będzie Hebe a w środku pusto.

EDIT: Wczoraj (12 XII) już Hebe otwate :) w środku jest bardzo przyjemnie.

Sklepik jest otwarty: 

Poniedziałek- piątek: 8:30 - 21:00 (do 21:00 bardzo dobrze :])
Sobota: 9:00 - 18:00 (dość długo)
Niedziela: 10:00 - 16:00 (no i tu wielki ukłon)


Jak na moje szczęście okazało się, że nie ma tam cen jak z kosmosu (czytaj z Douglas'a). To coś bardziej na poziomie Rossmanna czy Drogerii Natura.

W ogóle bardzo spodobała mi się ich strona w sieci, nie dość, że mają ceny produktów i ich zdjęcia to jeszcze piszą o całkiem fajnych sprawach, np są propozycję make-up'ów na rożne okazje.

Wpadłam od razu do kategorii "Hebe poleca", żeby sprawdzić co tam można ciekawego dostać. O dziwo natrafiłam na kilka marek, których nie widziałam ani w Rossmannie ani w Drogerii Natura (jeśli u kogoś są to wiecie mogę być ślepa ;]). Pierwsze co mi się strasznie spodobało to taki zestawik. Jest strasznie uroczy.




Ten zestaw jest od Madame l' Ambre. Mamy tutaj szminkę, lakier do paznokci oraz pilniczek. Zestaw kosztuje 29,99zł. Nie jest drogo a ten zestaw jest świetnie skomponowany i nadaje się spokojnie na babski prezent.

Kolejny zestaw, który mi przypadł do gustu to kolekcja mydełek glicerynowych. One wyglądają tak słodko i cudnie, że ma się ochotę je zjeść. Cena jak za 4 mydełka 16,99zł to naprawdę mało jak patrzałam po sieci na ogół 10zł za jedno choć też trudno stwierdzić jaki jest rozmiar tych mydełek. O ile Hebe ma fajny wygląd to akurat jak dla mnie mogli by dodać jakiś pełniejszy opis produktów albo chociaż (w tym przypadku) wymiary tych mydełek.

Troszkę nie za bardzo przemówił do mnie zestaw poniżej.


To jest zestaw czekolada + spinki do włosów? No nie wiem ciekawe zestawienie. Rozumiem szampon + odżywka, gumki do włosów + spinki czy nawet, lakier do paznokci + krem do rąk ale to? No to tak jakby przyjść do empiku i dostać w zestawie powieść miłosną i karton prezerwatyw czyli ma to jakiś związek ale nie koniecznie warto to sprzedawać w zestawie.. szczerze nie warto nawet oferować to jako zestaw.

Coś co mnie strasznie kusi by kupić to taki oto zestaw ze Sweet Secret



Mam od nich balsam do ciała wielkości tego właśnie w tym zestawie (po prawej) i on tak pięknie i słodko pachnie, że nawet trudno opisać to słowami. Co prawda denerwują mnie nieco takie drobinki jak w peelingu ale co tam i tak jest to najlepiej pachnący balsam jak dla mnie. Tyle, że ja nie mam czekolady a coś co jest nazwane Śródziemnomorska Bombonierka. Mój TŻ mówi, że czuje tam kokos. Nawet kiedy na początku się spotykaliśmy i ja się tym smarowałam mówił na mnie Kokosek :)

Normalna cena samego balsamu w Rossmannie to jakieś 10zł + a masło coś podobnie więc to świetna cena według mnie. A o ile czekolada jest tak pachnąca jak Śródziemnomorska Bombonierka to nic tylko brać :D










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz