Wzory paznokci || Piękne Cudeńka dla Każdej Kobiety

Witajcie Kochane!
Mam dla Was zestaw najpiękniejszych paznokci jakie robi dziewczyna, na którą trafiłam w sieci. Jej strona jest w języku rosyjskim, ale ogólnie jest chyba z Japonii. Znajdziecie jej blog pod adresem: kabasia.com

Kabasia robi wiele różnych pięknych paznokci i je sprzedaje. Poniżej prezentuję jej zestaw najlepszych paznokci według mojej subiektywnej oceny i mam nadzieję, że tak jak mnie tak i Was one zainspirują do malowania pazurków :)

Dla ciekawych 1 Yen to 0,036zł, czyli najtańszy zestaw wyniósłby nas 126zł. Może w takim razie warto samemu popróbować?



















Trzeba przyznać, że dziewczyna ma wielką wyobraźnię i jeszcze większy talent aby wykonać to co powstało w jej głowie.

Ja niestety często tak mam, że projekt w mojej głowie jest mega fajny.. ale wykonanie jest śmieszne, że aż wstyd tak wyjść :D Albo bywa tak, że uda nam się zrobić 1 paznokieć ale co z pozostałymi 9cioma? Tym bardziej o ile tak jak ja robicie wzorki na własnych pazurkach to trzeba nabrać wprawy aby obie ręce wyszły równie dobrze. Moja prawa ręka niestety zawsze ma brzydsze pazurki, bo jestem praworęczna.

Dlatego dobrym rozwiązaniem może faktycznie jest kupienie sztucznych paznokci i pomalowanie ich? Ale troszkę szkoda, kiedy ma się swoje już ładniutkie i zdrowiutkie a tu nagle trzeba do nich przykleić kawałek plastiku chińskim klejem :) Damskie dylematy...

O ile zrobicie chociaż coś podobnego do tego co zrobiła Kabasia dajcie znać.. wszelkie linki do Waszych blogów z tymi pazurkami mile widziane :)

Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz