Kolekcja Lakierów || Moje Lakiery do paznokci

Witajcie Kochane!
Dzisiejszy wpis króciutki chciałabym tylko przedstawić mój zestaw lakierów do paznokci tak żebyście miały rozeznanie na czym "pracuję" :]




Jak widać po zestawie bardzo często robię french i amerykański french - lubię ten styl malowania paznokci bo jest elegancki i do wszystkiego pasuje. Lakiery w ostrych kolorkach to głównie maleństwa z Miss Selene - jakie one są? Kolory mają boskie ale krótko się trzymają na paznokciach.. to opcja dla kobiet, które bardzo często chcą zmieniać kolor paznokci, a przy tych lakierach to nic trudnego - u mnie w mieście Miss Selene mini można dostać za 2,50zł. Dziewczyny na wizażu pisały, że wytrzymałość tych lakierów jest różna w zależności od koloru ale ja jakoś tej zależności nie widzę, tym bardziej że raz nie robię nic a raz mam górę naczyń do zmywania więc trudno tu być obiektywnym :)

Zachęcam do zabawy z kolorami i kształtami to świetna zabawa gdy za oknem hula wiatr i latają gałęzie.

1 komentarz:

  1. Fajna kolekcja nudziaków. Jak wygląda amerykański French? Zrób wpis moze. Pozdrawiam, AniaB :)

    OdpowiedzUsuń