eBayowe zakupy || zakupy przez eBay.com

Hej Dziewczyny!
Dziś jak sprawdziłam pocztę to pojawiło mi się awizo (jutro odbieram z poczty przesyłkę) oraz mała paczuszka :)




W tej paczusce znajdowały się dwa zawiniątka - torebeczka/zawieszka mamy oraz mój łańcuszek na rękę. Niestety łańcuszek szlak trafił i chyba ktoś zgubił zakrętkę :(

Tak się cieszyłam, na widok paczki a tu taka zła niespodzianka. Oczywiście sprzedawca przyjmuje zwroty ale trzeba zapłacić za przesyłkę - a przesyłka z Polski do Chin wyniesie mnie więcej niż sama bransoletka :/ więc jestem w ciemnej d*

EDIT: Dopisek, chłopaki z Azji odpisali, że wyślą mi jeszcze jedną bransoletkę za free :)

Na szczęście mamy wisiorek jest OK. Nie odpakowywałam dam mamie tę przyjemność :)



No nic mam nadzieję, że jutro będę miała więcej szczęścia...

2 komentarze:

  1. ładnie z ich strony, że wyslą coś na osłodę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni wyślą tą samą bransoletkę i niby już całą a nie część :P zobaczymy

      Usuń