Łańcuszki do robienia bransoletek

Wczoraj wieczorem chciałam zrobić torebkę.. stwierdziłam, że nie wiem jak i to zostawiłam, ale pomyślałam, że nie będę się poddawać i chcę coś zrobić. W sumie głupie uczucie, kiedy z jednej strony ciągnie do tworzenia a z drugiej nie wiem co chcę zrobić i jak. Zabrałam się więc za tworzenie bransoletki z kołnierzyka starego płaszcza, z którego z resztą zrobiłam ostatnio kopertówkę i pasek, co możecie zobaczyć tutaj. Już wszytko odfociłam dla Was jednak po tym jak już wszystko było gotowe i przyszedł czas na ozdabianie tego co zrobiłam to zabrakło mi totalnie weny... Zmarnowana już i lekko podirytowana całą tą sytuacją stwierdziłam, że olewam to - trudno może zdolności myślenia na dziś są chyba na urlopie i nie ma co się wysilać. 

Przeglądając moje ostatnie rzeczy z eBaya trafiłam na łańcuszek, który miał być do mojej torebki. Tak jak się mu przyjrzałam to zobaczyłam, że on nie ma przyspawanych kółeczek i łatwo jest dość go odgiąć więc o ile moje marzenie o łańcuchu do torebki się rozpłynęło nagle przyszła myśl, że to idealny łańcuszek na bransoletkę! Nagle moje zdolności twórcze wróciły i zrobiłam sobie bransoletkę, którą Wam zaprezentuję w innym wpisie z racji na to, że chciałabym się zabrać za zrobienie kilku bransoletek  z tego łańcuszka i chcę Wam pokazać całość.

Dzisiejszy wpis zrobiłam po to, aby Wam pokazać te łańcuszki, które oczywiście znalazłam na eBayu, na Allegro ich nie ma a w marketach budowlanych nie ma tak plastycznych łańcuchów są jedynie takie, których nawet obcęgami raczej nie dacie rady odgiąć. Ten łańcuszek, który Wam zaprezentuje łatwo odgiąć ręką ale jego splot zapewnia też bezpieczeństwo całości. Tak jak zrobiłam wczoraj wieczorem bransoletkę, zostawiłam ją sobie na noc (ja się wiercę podczas snu), poszłam w niej do pracy i trzyma się jak zaczarowana, a w dodatku zrobiłam wersję przekładaną przez rękę a nie zakładaną więc na prawdę jest wytrzymała.





Pierwszy kolor to ten, który ja kupiłam i mam zamiar dokupić chyba wszystkie kolory ponieważ za 2 metry tego łańcuszka zapłacimy jedynie $1,89, czyli około 6 złotych. Nie wiem jak u Was z nadgarstkami, ale ja mam patykowate ręce i u mnie spokojnie starczy 20cm na bransoletkę, troszkę więcej gdy chcę przekładaną przez rękę. 20 cm bransoletek w takim razie mogę mieć z tego aż 10.

Oczywiście jak mnie znacie przesyłka jest darmowa.

Rozmiar kółeczek













Co mnie jeszcze dziś zainteresowało i chyba też jest na to aktualnie promocja to takie łańcuszki.


4 metry za zaledwie $1,31 to bardzo kuszące. Ich wymiary 0,9mm x 3mm x 5mm. Nie za bardzo się orientuje co tu jest jakim wymiarem ale będzie on tylko troszkę drobniejszy niż ten, który Wam pokazałam powyżej więc może warto :) 

Ogólnie przed zakupem jakiegokolwiek elementu do bransoletek polecam narysować szkic na kartce bądź jeśli znacie jak ja wymiary tego co już macie w domku i możecie to zobaczyć na własne oczy - to możecie mniej więcej porównać czy taki element będzie ładnie wyglądał na waszej ręce.

Kolejna ciekawa opcja też w porcji 4 metrów i cenie $1,31 to taki oto zestaw kolorystyczny.


tutaj wymiary to 0,8mm x 3mm x 4mm, czyli jeszcze troszeczkę drobniejszy od tego powyżej.

Łańcuszek, który kupiłam i przyszedł do mnie tego samego dnia co ten wcześniej omawiany ma wymiary 1,9mm x 1,8mm x 0,3mm ten wymiar według mnie jest już zbyt drobny na rękę w pojedynczej wersji, lepiej nadaje się do łańcuszka do delikatnych zawieszek na szyję, na ręce niestety mimo pięknego blasku znikał. Nie to, że mam takie włosy na rękach czy coś :) po prostu jest bardzo drobny i lepiej wyglądał gdy chwyciłam 3 takie łańcuszki na raz.

No nic.. spodziewajcie się fotek z moich bransoletek a póki co jak zwykle zapraszam Was do samodzielnego tworzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz