Pierścionek z kotem



Jak większość babeczek zapewne jestem wielką wielbicielką kotów, czy to małych czy to dużych - koty są piękne, niezależne i eleganckie - jak kobiety. Ja osobiście chyba jeszcze bardziej jestem za kotami, bo jestem urodzona w roku kota (w horoskopie Chińskim) i w znaku Lwa a dodatkowo jak byłam mała wychowywałam się w domku gdzie na podwórku mieliśmy całą zgraję w miarę oswojonych kotów. Koty zawsze i wszędzie były w moim życiu.. a Wy nawet o ile nie możecie sobie pozwolić na kotka, to możecie sobie z pewnością pozwolić na gadżety z kotami.

Jakiś czas temu było wszędzie pełno takich statułek kotów z długimi szyjami (często z drewna), które miały niektóre nawet ponad metr wysokości. Potem był czas na czapki z kocimi uszkami a tym razem ja chciałabym Wam pokazać fajne pierścionki z kotkami.

Jest wiele pierścionków z kotami jednak ten jest taki troszkę inny. Nie mamy tu samej postury kota a mamy jakby kotka owiniętego przez palec co z pewnością wygląda bardzo milutko :-)




Pierścionek jest zaledwie za $1,31 co obecnie nas wyniesie około 4 złote, bez kosztów przesyłki, ponieważ przesyłka jest darmowa.

Co do wielkości pierścionka to jest on zrobiony z czegoś takiego co trudno się kruszy ale i dobrze wygina więc jakikolwiek mamy paluszek, praktycznie na każdy nasz kotek będzie mógł się swobodnie nawinać.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz