Ciekawe Płaszczyki



Zimą zimą jednak raz na jakiś czas możemy sobie powiedzieć, że jest zimno, ale można przecież zaszaleć nieco i nie tylko schować się w płaszczu po babci, czapie jak u eskimosa i narciarskich rękawiczkach ale można pokazać się w czymś odpowiednim na porę roku i zarazem stylowym.

W sieci jest wielka ilość płaszczy over size w różnych kolorach, każdy o tym pisze i każdy sobie robi w tym zdjęcia, ja dla Was mam jednak troszkę inne płaszczyki. Znalazłam je przypadkowo szukając czegoś zupełnie nie związanego z modą więc tym bardziej stwierdziłam, że warto je Wam pokazać.


Pierwszy płaszczy przypomina nieco męski surdut jedynie w wersji bardziej damskiej. Mamy tutaj piękną asymetryczną klapkę, tulipanowe wcięcie płaszcza i guziki oraz klapki na ramionach w stylu militarnym. No i nie w wersji over size ;-) Nie każdej z nas over size pasuje i trzeba spojrzeć prawdzie w oczy natomiast taki płaszczyk? Nie wiem jakiej kobiecie on by nie pasował. Pomijając oczywiście kolor, bo jak wiecie z tym bywa różnie.


Następna propozycja to zimowa królowa na cieplejsze dni. mamy tutaj futerko i kolor biały, które oznajmiają nam o zimnej zimie... jednak mamy też asymetrię i motywy kwiatowe, które wprowadzają w płaszczyku nieco więcej wiosny.


Ostatni płaszcz to taka wersja płaszcza generała jednak w wersji na kobiet. Mamy tutaj głęboki dekolt, który pięknie odkrywa naszą biżuterię jednak dla zbalansowania mamy też luźną część rękawa.

Według mnie propozycje są bardzo ciekawe, pomysłowe i kobiece i wierzcie mi Panie, nie musicie wyglądać jak eskimosi ;-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz