Kolorowe Markowe Zegarki



Witam moje drogie Panie. W dzisiejszym poście chciałam poruszyć temat kolorowych zegarków. Ja osobiście posiadam tylko kilka gumowych zegarków (niedawno były modne) a tak to mam jeszcze 3 zegarki w kolorze czarnym. Brakuje mi zegarka, który byłby porządny czyli normalnych rozmiarów jak te czarne, ponieważ na tych gumowych szczerze mówiąc nic nie widać.

Postanowiłam wejść na eBaya i poszukać czegoś ciekawe. Przedstawiam Wam zegarki poniżej 100 dolców, czyli na nasze 320zł. Cena jest dość wysoka jednak wszystkie zegarki są firmowe, posiadają znaki oryginalności, gwarancje itd.






Oczywiście zegarków w tej cenie jest o wiele więcej jednak nie chciałam powielać tego co ma eBay a zachęcam serdecznie aby tam poszperać :-)

Mi wpadło wiele zegarków w oko, aż praktycznie muszę nieco spauzować, bo nie wiem co wybrać, oczywiście nie byłabym sobą gdybym jeszcze nie odwiedziła sklepów stacjonarnych a na to póki co niestety mam mało czasu. O ile coś kupię to z pewnością Wam tutaj pokażę. Kręci mnie strasznie aby kupić żywo czerwono-pomarańczowy zegarek pod nowy pasek (na który czekam) i pod trampeczki (które wciąż czekają na wiosnę) ale nie wiem - zobaczymy :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz