Moje ulubione połączenia kolorów.



Moje drogie Panie mam dla Was dziś post totalnie zakręcony kolorystycznie. Odkryłam dziś w sieci fajną stronę, na której możemy sobie generować różne zestawy kolorystyczne. Ja postanowiłam wykorzystać to do przedstawienia moich połączeń kolorów.

Czasami się tak zdarza, że pewne połączenia kolorów ze sobą tak grają, że coś nam się wydaje śliczne, a ta sama rzeczy w innych kolorach jest nie do przyjęcia. Ja mam identycznie. Niedawno przeglądałam kopertówki, które miały właśnie dwa kolory główne i cieniowanie w niektórych miejscach. Niektóre połączenia kolorów sprawiały wrażenie czegoś super taniego, plastikowego i tandetnego, inne połączenia były cudne, bogate i zachwycające a jeszcze inne nudne jak flaki z olejem.

Komponowanie ze sobą kolorów nie tylko przydaje się w świecie mody ale i w projektowaniu wnętrz w szerokim tego słowa znaczeniu. Każde wnętrze powinno mieć jakąś cechę, salon piękności powinien kojarzyć się z ładem, z prostotą ale pięknem. Wnętrze szpitalu dla dzieci, musi być wesołe, napawające nadzieją i szczęściem. Wnętrze kościoła musi w nas rodzić szacunek i spokój duszy.

W moim zestawieniu też chciałabym Wam pokazać zestawienia kolorów, które powinny w Was zrodzić jakieś skojarzenia lub uczucia.

Na początku MŁODOŚĆ, mamy tutaj szaleństwo, beztroskę i zabawę.


Kolejne zestawienie: MORZE ŚRÓDZIEMNE, mamy tu poczucie ciepła skóry, zielonych oliwek i romantycznie seksownych kobiet.


Teraz mamy WIOSNĘ, mamy rudowłosą młodą piękną kobietę, tańcząca na łące boso, z pięknymi kwiatowo różanymi ustami.


Tym razem TRADYCJA, tutaj czujemy respekt, widzimy spódnicę lnianą babci i jej grube okulary, piece kaflowe oraz placki pieczone na kominku z ogniem.



OCEAN, tym razem nasza woda jest zimna, ale bardzo przejrzysta i głęboka, mamy tu brak zielonych glonów, ale za to pełno rozgwiazd i świetliście jasnego piasku.


Mam nadzieję, że moje zestawienia kolorów były trafne i też mogłyście poczuć to co chciałam Wam oddać poprzez te zestawienia.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz