Pierścionki z robotami



Jak wiecie czasami lubię pokazać Wam jakiś gadżecik jaki znajdę coś ciekawego i właśnie natrafiłam na coś takiego. To super śmieszny i przyjazny gadżecik w postaci pierścionka z robotami. Jeden pierścionek jest jako Pani robot a drugi to Pan robot. Oczywiście panienka jest w kolorze wściekłego różu a Pan robot w niebieskim kolorze.

 
Pierścionki mają bardzo fajne kolory, na pewno świetnie się prezentują gdy jeden jest założony na jedną rękę a drugi na drugą. Do tego mamy oczywiście jakiś kamyk, który z pewnością jest po prostu jakimś szkiełkiem jednak czego się tutaj spodziewać, jeśli nasze pierścioneczki są za jedynie 4 dolary czyli około 13 złotych.

Ciekawa jestem czy takie coś dałoby radę zrobić z modeliny.. obecnie czekam na swoje pierścionki do wyrobu biżuterii. Pierścionki są tak zwane po ang adjustable, po polsku nie mamy słowa, które to oznacza jednak można to nazwać jako pierścionki ze zmienianym obwodem. Podobno do sklejania biżuterii nadaje się dobrze klej UHU jeszcze się nie orientowałam gdzie go dostanę, ale OBI mam 5 minut drogi od domu a do Galerii w Rumii i tak się udaję raz na tydzień więc jak nie OBI to Leroy - przynajmniej mam taką nadzieję. Jeśli uda mi się cokolwiek zrobić co się będzie trzymało to dam znać. Dostałam też niedawno kaboszony ale póki nie będę mieć kleju nie będę robić nie wiadomo jak cudnych projektów na kaboszonach. Jak klej nie zadziała nie bardzo wiem co z tym zrobić. 

Jeśli wiecie jaki klej oprócz UHU nadaje się do klejenia biżuterii to dajcie proszę znać.


1 komentarz: