Guziki ozdobne

Ostatnio bardzo często myślę o tym aby zrobić sobie jakieś fajne wdzianko wiosenne w postaci takiej garsonki, z drugiej jednak strony przerobiłabym zwykłą białą koszulę na coś nie z tego świata doszywając tasiemki oraz ozdobne guziki i w sumie te guziki mnie najbardziej kuszą, tym bardziej, że mogę sama zrobić z modeliny ciekawe guziki. Jakiś czas temu szukałam w sieci ozdobnych guzików, które mogłyby mnie natchnąć na to jak może wyglądać moja ekstrawagancka koszula i trafiłam na naprawdę przepiękne guziki dlatego postanowiłam i poczułam się zobowiązana pokazać Wam co znalazłam.












Jak widzicie większość z tych guzików można wykonać samemu na różny sposób i właśnie takie guziki myślę, że będą hitem Wiosny, ponieważ są fajne, świeże, oryginalne i wesołe jak wiosenne słońce. W produkcji guzików z modeliny fajnie jest mieć jakiś wzór gdzie możemy wsadzić naszą modelinę i zrobić taki jakby odlew jednak o ile nie macie czegoś takiego (ja też nie mam) to po prostu będziecie musiały wszystko robić ręcznie. O ile modelina jest dobrze wygnieciona i rozgrzana ciepłem dłoni można z niej wykonać naprawdę bardzo mizerne prace - pamiętajcie o dobrym oświetleniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz