Kolorowe Pierścionki dla Dzieci



Natknęłam się dzisiaj na piękne pierścionki dla naszych małych kobietek. Sama jako dziecko nie miałam, żadnych pierścionków ponieważ moje palce były tak chude, że wszystkie pierścionki spadały albo się obkręcały na palcu. Dopiero jakoś w gimnazjum miałam swoje pierwsze pierścionki ze zmiennym obwodem. Pierścionki, które dostałam na I Komunię Świętą nadal są dla mnie za małe, a mam już 26 lat... jak nie teraz to kiedy maja na mnie pasować?

Przy okazji o ile jesteście z województwa pomorskiego i macie takie problemy jak ja, to polecam Jarmark Dominikański w Gdańsku. Jest on corocznie organizowany pod koniec lata i właśnie tam można znaleźć mniejsze rozmiary pierścionków. Ja mam stamtąd moje 2 pierścionki srebrne, które leżą jak ulał zimą, a latem są nawet troszkę przyciasne. Mówię tutaj o rozmiarach 9 i 10, które na ogół w sklepach jubilerskich nie występują, chyba, że na działach dziecięcych, ale niestety większość jubilerów uważa, że rozmiar 11 to rozmiar palców dziecka. Ogólnie jeśli sprawa tyczy się pierścionków z metali szlachetnych jest oczywiście możliwość zmniejszenia obwodu naszego pierścionka, jednak eksperci radzą, że nie powinno się zmniejszać pierścionków o więcej niż 1 lub 2 rozmiary. Oczywiście wszystko zależy jeszcze od tego jaki pierścionek ma wzór, kształt, itp.

Wracając do tego cudeńka, które znalazłam dzisiaj rano - czyli do pięknie barwnych pierścionków dla dzieci, mamy tutaj stały obwód pierścionka. Rozmiar pierścionka określony jest poprzez długość wewnętrzną pierścionka i jest to od 13 do 15mm. Jeśli nasze dziecko nie miało nigdy pierścionka z określonym rozmiarem, w taki sposób łatwiej zorientujemy się czy pierścionki pasują. Wystarczy zmierzyć paluszek dziecka, uformować z miarki kółko na wzór palca dziecka i sprawdzić ile ma milimetrów przekątna naszego kółka. O ile jest do wartość od 13 do 15mm to pierścionek będzie pasować.

A oto galeria pierścionków.


Pierścionki są bardzo ciekawe, kolorowe i wesołe. Zapewne nie jedna już dorosła dziewczyna skusiłaby się ubrać takie pierścioneczki latem.

Sprzedawca za jedyne 3,20zł (jednego dolara) wysyła nam losowe 10 pierścionków, przesyłka jest naturalnie gratis. Ogólnie czas oczekiwania na towar powinien wynieść od 3 do 4 tygodni.

Zaczynam żałować, że nie znam żadnej małej dziewczynki, którą mogę wymierzyć i jej sprzezentować taki komplecik kolorowych pierścionków :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz