Wickes czyli RAJ dla DIY :-)

Ostatnio cały świat stwierdził, ze DIY jest modne i nawet osoby, które wcześniej uważały, że DIY jest tylko dla biedaków których nie stać na fajne rzeczy (muszą je robić sami). Obecnie jeszcze inaczej - nie robisz DIY - jesteś mało ciekawy i pomysłowy a do tego nieoryginalny. Ja osobiście nie mam zamiaru robić samemu tego co ktoś mi każe, bo to głupota... o ile coś mi się podoba takie jakie jest to po co mam to przerabiać? Ciasto? Też wolę często kupić niż zrobić samemu a jeśli oto chodzi to drożej wychodzi DIY ciacho niż ciacho z cukierni - a tym bardziej ciacho z Auchana. Co do ubrań? Czasami lepiej jak ubranie jest proste w kroju i kolorze ponieważ ja nie lubię być dziwna i pstrokata - wolę być taka jaka jestem. Lubię czasem wyglądać jak szara mysz i nikt nie ma prawa mówić mi, że robię źle. D* nikomu nie pokazuje więc dajcie mi spokój w byciu myszką. Czasem oczywiście wyskakuje ale nie jak paw a bardziej jak kwiat.. delikatnie, nieprzesadnie - nie muszę krzyczeć swoim wyglądem, skoro sama z natury jestem krzykacz :-)



DIY jest dla mnie czymś fajnym i zawsze było o ile oczywiście nie jest wymuszone. Obecnie wiele lasek twierdzi, że jak nie masz przerobionych szortów tak, że mają odsłaniać Ci półdupki, na przodzie ma być full ćwieków stożkowych a na tyłku flaga USA no to po prostu laska Co Ty tutaj robisz? Proszę Was... jak widzę takie wpisy na innych blogach, to już to nawet nie jest śmiech ale politowanie.. DIY to nie tylko przerób coś sama, bo to modne - DIY to oryginalność - a jaka oryginalność jest w tym, że nosisz to co każda i jeszcze musiałaś to sama zrobić brudząc mamie pół łazienki?

Dla tych wszystkich co DIY traktują nieco bardziej ogólnie i nieco bardziej dla siebie powstał sklep Wickes. Ja osobiście dowiedziałam się o tym niedawno o ile Wickes jest jedynie dla tych szczęśliwców w UK, myślę, że już niedługo się coś takiego u nas pojawi. Już teraz o ile macie rozeznanie to wiecie, że różne fajne rzeczy można kupić na eBayu (o tym u mnie na blogu sporo) a inne rzeczy warto kupić w marketach budowlanych - wszystko w zależności od tego co da się zrobić.

Osobiście polecam sprawdzić Wickes.co.uk bo to może Wam dać wiele pomysłów na to co ciekawego można zrobić. Idzie wiosna więc polecam Wam wiele sił i pomysłów na nowe "zrób to sam".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz