Romantyczne kolczyki na randkę



Dzisiaj przychodzę do Was z krótkim postem jednak nie tekst się tutaj liczy tym razem a obraz. Dziewczyny natrafiłam dziś na śliczne kolczyki, które budzą we mnie obraz idealnej randki. Jak patrzę na te kolczyki to od razu widzę, piknik w lesie na wzgórzu, morze w dali, stokrotki wszędzie w okół, ptaki śpiewają, my mamy koszyczek pełny smakowych babeczek w różnych kolorach w koszyczku, mam na sobie piękną, zwiewną sukienkę a przed sobą idealnego, kochanego mężczyznę. 

Czy Wy też to czujecie patrząc na te kolczyki?



Mogłyby być nieco większe, ale i tak po prostu skradły moje serce. Kolczyki możecie dostać na eBayu za 3 dolary, czyli obecnie średnio 10zł. Jedyna szkoda jest taka, że wizja tego idealnego randkowego spotkania z ukochanym na pikniku jest daleko za śnieżnymi zamieciami, które nie wiem jak Was, ale moją kochaną Gdynię wciąż nawiedzają.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz