Leginsy, legginsy 2013 wiosna




Nie ważne czy nazwiemy je leginsy czy legginsy to i tak mamy na myśli to samo. Leginsy nie chcą nas się odczepić i dobrze, ponieważ na większości kobiet wyglądają świetnie i dodają Paniom pewności siebie. Ja póki co nie znalazłam dla siebie idealnych leginsów, dlatego też pozostaje mi szukanie - po prostu nie jestem pewna siebie jeśli chodzi o nogi i dlatego też co ubiorę to mi się nie podoba a większość jest niestety za krótka. Jak fajnie leżą to są za krótkie, jak dłuższe do wielkie. Nie jestem jakimś chudzielcem strasznym i mam kawał uda i brzucha dlatego też wciąż mi się coś nie podoba. Ja wiem, że leginsów nie nosimy do krótkich bluzek, sweterków itp i nosimy tylko do rzeczy luźnych na górze. Tak Panie.. te co nie wiedziały - zasada jest stara jak świat i obecna wszędzie - jedna część okalająca ciało to druga musi być luźna. O ile będziecie mieć obie obcisłe to albo będziecie wyglądać jak Pani do towarzystwa albo jakbyście się wybierały na jogging. Nie widziałam nigdy żadnego zestawienia legginsów i obcisłej góry, który by nie pasował do jednej z tych kategorii.

Pamiętajcie, że moda jest modą i o ile źle się czujecie w legginsach to nie warto ich kupować. Ubrania mają Wam służyć a nie pokazaniu się w czymś modnym. Rurki też są wciąż modne a są bardziej bezpieczne i nie podkreślają tak większych udek czy bioderek jak leginsy więc może to jest dla Was lepsza opcja. Leginsy są jak szpilki... jeśli nie umiesz w tym chodzić to nie chodź. Musimy dobrze się czuć w naszych ubraniach, bo to jest fundamentalna podstawa. 

Co chciałam Wam pokazać w tym wpisie to najnowsze perełki z eBaya w dziale legginsów.













Mamy bardzo ciekawy i duży wybór tej wiosny będzie się dużo działo na naszych nogach :-) Pamiętajcie, że nie tylko super cieniutkie nogi wyglądają dobrze w leginsach, ale dobrze wyglądają nogi które są proporcjonalne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz