CCC buty wiosna 2013


Jakiś czasem temu pisałam Wam o trampkach i pokazałam Wam co sobie kupiłam w tym poście. Szukając ciekawych i fajnych trampek natrafiłam na buty, które mi się tak spodobały, że nie dają spokoju. Buciki już nie są trampkami, ale dzięki trampkom na nie trafiłam.

Są to urocze baleriny imitujące koronkowe zdobienia.



To wszystko jest tak mizernie zrobione, że aż mi się tak ciepełko w serduchu robi jak na nie patrzę. Buciki jak już zdążyliście poznać CCC są niedrogie, bo kosztują jedynie 50zł. Jest jeszcze czarna wersja, ale beżowa jest o niebo lepsza :-)

Z zakupem poczekam do wiosny (prawdziwej) ponieważ znając mnie mogę wpaść już na coś innego, jednak te buciki mnie w sobie rozkochały :-)

Przy okazji chciałabym Wam pokazać kawałek kolekcji CCC na wiosnę 2013 i myślę, że pewnie coś wam się też spodoba.







Ceny w CCC nie są zabójcze więc myślę, że dla każdej z Was pojawi się coś ciekawego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz