Odblokowanie chakr wideo



Dzisiejszy mój post jest inny tematycznie od tego co możecie u mnie na blogu przeczytać. Staram się iść wyznaczoną ścieżką tematyczną i nie mieszać Wam za bardzo w główkach, ale dziś zamierzam zamieszać tak bardzo pozytywnie. Słuchałam dziś dźwięków, które według autora mają uwolnić moją energii od blokad i pozwolić mi być jedną idealną całością. Dźwięk ten jest zmieniany co równe dziesięć minut i zmienia się kilka razy, aż wideo osiąga czas 70 minut. W tym czasie co dziesięć minut dźwięk odblokowuje nasze czakry. Czakry są to miejsca energetyczne na ciele po krótce mówiąc, które odpowiadają za pewne czynności i procesy w naszym organizmie. Widea nie należy stopować, ani przewijać ponieważ liczy się ciągły sygnał jaki otrzymujemy i jaki na nas wpływa.

Na mnie osobiście zadziałało w sposób bardzo zgodny z założeniem i pozwoliło mi to poczuć się czymś idealnym, błogim i radosnym. Przy okazji przestał mnie boleć pryszczyk koło ucha, który wyszedł dziś rano.

Poniższe wideo należy do użytkownika YouTube MrKlawlek



Zalecam aby przy słuchaniu tego nie spać i zachować czujność, jednak dać się ponieść temu co będziecie odczuwać. Najlepszy efekt jest gdy nie musimy nic robić i możemy tylko siedzieć lub leżeć i gdy mamy dźwięki na słuchawkach. Dźwięk dobrze jest ustawić głośno, ale nie na tyle, aby ranił uszy bądź do siebie zrażał. 

Na samym początku możecie czuć ból głowy i uszu, jednak jeśli pozwolicie temu działać to przyniesie Wam wielką ulgę i radość. Na wideo nie trzeba się patrzeć - tam się praktycznie nic nie dzieje.

Podczas słuchania tych dźwięków, możecie się poczuć naprawdę dziwnie i to w różnym tego słowa znaczeniu. Możliwe jest i całkiem zamierzone, że z każdym kolejnym zmienianym dźwiękiem będziecie czuć inne rzeczy na innej wysokości ciała (za co odpowiadają czakry). Nie należy się tego bać ani to hamować. 

Częstość słuchania tego zestawu dźwięków zależy tylko i wyłącznie od waszych potrzeb, jednak z doświadczenia wiem, że nie jest konieczne słuchanie tego częściej niż raz dziennie - chyba, że macie naprawdę wielkie kłopoty życiowe lub nieoczekiwane zdarzenia.

Dopisek:
Polecam wszelkiego rodzaju filmy relaksacyjne i lecznicze zarówno tego youtube'owaicza jak i innych osób, które takie filmy udostępniają. Pamiętajcie, że prawdziwa moc leży w Was samych :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz