Legginsy z turmalinem



Na leginsy z turmalinem natknęłam się na jakiejś stronce z zakupami grupowymi typu gruper czy citeam i zaciekawił mnie ten temat. Wczoraj robiłam wielkie czyszczenie szafy w kategorii spodnie i legginsy. Oczywiście jak przyszło na kobietę nie było to fajne i miłe doświadczenie kiedy kolejne jeansy szły na kupkę "w to się nie mieszczę" a jednak kiedyś się w to mieściłam. Jako wielbicielka DIY miałam też świetne plany do moich lekko dzwonowatych spodni, które mam już długo ale są w świetnym stanie. Chciałam je przerobić na rurki z jakąś ciekawą wstawką z czarnej koronki, cały projekt już w moich myślach sprawiał wielki uśmiech na buzi.. pooglądałam jednak spodnie, pozakładałam i się okazało się się z tym nic nie da zrobić. Wiele dziewczyn z tego co widziałam szuka informacji jak zwęzić nogawki spodni czy ogólnie jeansów, jednak zawsze wszyscy mówią że się nie da. Jest jedno fajne wideo , które pokazuje jak zrobić rurki, ale to się sprawdza do ogólnie za szerokich spodni. Jeśli mamy spodnie fajne na udkach a od kolana w dół za szerokie - nic się z tym nie zrobi. Wierzcie mi... ja już naprawdę czasem pisałam się na szalone przeróbki.



Legginsy są zupełnie inne niż spodnie, tutaj już same w sobie mają za zasadę mocno obciskać nogę. Jedni mówią, że to wyszczupla nogi inni, że właśnie wtedy nogi wyglądają jak baleroniki. Twórcy leginsów, stwierdzili, że trzeba iść o krok dalej i zrobić legginsy, które na pewno będą wyszczuplać nasze nóżki. Nie wiem czy to się też tyczy osób, które mają fest udo a łydkę jak patyk (jak ja), no ale może warto spróbować?

Co to jest ten turmalin? Turmalin a raczej turmaliny są to kryształy rzadko wstępujące w naturze. Według twórców legginsów turmaliny mają właściwości rozdzielania wody zawartej w skórze i dlatego też mają zapobiegać tworzeniu się wodnego cellulitu. Według uczonych turmaliny mają właściwości po podgrzaniu do wyciągania popiołu (węgła) z ognia. Węgiel jednak nie jest składową wody tylko tlen oraz wodór więc osobiście nie wiem jaki ma to wpływ. Jeśli jednak chcecie wypróbować tego rodzaju legginsów to nie stoję na przeszkodzie. Musicie jednak wiedzieć, że cena takiej pary legginsów to często ponad 150zł.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz