Prima Moda Torebki


Jakiś czas temu w autobusie widziałam dziewczynę z prostą ale bardzo fajną i elegancką torebką, szukałam w Internetowych zdjęciach co to mogło być i natrafiłam na Prima moda. Ich torebki są właśnie  w takim stylu jak miała tamta dziewczyna. Są proste ale całkiem fajne i jak dla mnie ponadczasczasowe  dlatego chciałabym Wam je pokazać.

Na stronie Prima Mody mamy oczywiście nie tylko torebki, ale i inne produkty jednak moją uwagę zwróciły torebki ponieważ są bardzo stylowe. Mamy tutaj cztery rodzaje torebek - pierwszy rodzaj to małe torebki.









Kolejne torebki są większe.

Dużych toreb jest o wiele więcej niż tutaj pokazałam, ale nie ma po co wklejać ich całego asortymentu - tutaj polecam odwiedzić ich stronę www.







Teraz przyszedł czas na kopertówki - tak nie mogło ich zabraknąć.

Niektóre kopertówki są straszne, za to inne palce lizać więc tutaj chyba każdy znajdzie coś dla siebie.









Ostatni dział to zapomniane już troszeczkę sakwy. Jestem gorąco za tym aby sakwy wróciły do łask bo są strasznie wygodne i wszystko się do nich zmieści.




Ogólnie najlepiej jak dla mnie skupili się na dużych torbach i właśnie duża torbę miała ta dziewczyna z autobusu. Dla mnie osobiście to za dużo, aby wydać na torebkę, która może mi się za niedługo znudzić, jednak jeśli Wasz budżet na to pozwala to zachęcam do obejrzenia galerii, bo torebki wyglądają dość solidnie i ponadczasowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz